معاون آموزش ابتدایی اداره كل آموزش و پرورش شهر تهران خبر داد:

نظارت هدفمند پژوهش محور از اصلی ترین وظایف گروههای آموزشی است

خبرگزاری پانا:معاون آموزش ابتدایی شهر تهران در همایش گروههای آموزشی مناطق شهر تهران گفت: اگر بازخورد مداوم ارائه شود، ارزیابی هایی مبتنی بر رفتار صورت بگیرد و ممیزین آموزش دیده به كار گرفته شوند، اثربخشی مدیریت عملكرد، ارتقا می یابد .

کد مطلب: ۲۴۳۴۷۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار سرویس آموزش و پرورش پانا، حمیدی معاون آموزش ابتدایی اداره كل آموزش و پرورش شهر تهران اظهار داشت تقریباً هر مدرسه ای دارای یك سیستم مدیریت عملكرد است كه از آن انتظار می رود اهدافی مهم را در زمینه مدیریت سرمایه انسانی برآورده سازد.اهداف مزبور غالباً عبارتند از برانگیختن افراد در جهت عملكرد مطلوب، كمك به افراد در جهت گسترش مهارتهایشان، ایجاد فرهنگ عملكرد، تعیین اینكه چه كسی مستحق ارتقاء می باشد، تصمیم گیری درباره افرادی كه عملكرد ضعیفی دارند و كمك به اجرای استراتژی های آموزش وپرورش .
شكی نیست كه سیستم مدیریت عملكردی كـه بتواند به این اهداف جامه عمل بپوشاند، می تواند كمك مهمی به اثربخشی مدرسه نماید .
بهبود فرآیند تعلیم و تربیت مستلزم بهبود مستمر كاركنان و بهبود شرایطی است كه عملكرد كاركنان را غنی می سازد. دانش خمیرمایه اصلی مدرسه دانش مدار است و این كاركنان توسعه یافته هستند كه توان تبدیل دانش به مهارتها و نگرشها را دارند. برای پرورش منابع انسانی، آموزش زیاد كافی نیست بلكه لازم است تا برنامه توسعه منابع انسانی به صورت برنـامه ریزی شده و نظام مند عمل نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار