نماینده مردم طبس:

سیاسی كاری در آموزش و پرورش برای جامعه مضر است

خبرگزاری پانا :سیاسی كاری در آموزش و پرورش را خطری جدی برای جامعه برشمرد و گفت: اغلب آنهایی كه دل در گرو نظام و ولایت دارند به خاطر مصالح كشور و منافع مردم اختلاف را كنار می گذارند و به توسعه می اندیشند.

کد مطلب: ۲۲۲۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، محمدعلی عبداله زاده در دیدار با معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان طبس ضمن تبریك انتصاب وی گفت: اصل و شكل هر جامعه ساخته نظام آموزش و پرورش است كه در واقع همه چیز از آموزش و پرورش شروع می شود.

وی تصریح كرد: با توجه به بار علمی و حجم نیروی كاری مجموعه بزرگ آموزش و پرورش به طور یقین مدیریت شایسته حرف اول را می زند و اگر منهای مشی اعتدال حركتی انجام شود در این خانواده بزرگ چالش هایی ایجاد خواهد شد كه جامعه ضرر می كند.

نماینده مردم 4 شهرستان خراسان جنوبی مشی اعتدال را به معنی استفاده از همه نیروها و سلایق فكری دانست و افزود: تفكرات سیاسی در بسیاری از مجامع دنیا متفاوت است اما همه ما در ایران معتقد به خطوط قرمزی همچون ولایت و انقلاب هستیم و در پرتو آن دیگر مرزبندی ها انجام می شود كه آن هم به معنی اختلاف سلیقه نه دعوای سیاسی است.

عبداله زاده سیاسی كاری در آموزش و پرورش را خطری جدی برای جامعه دانست و خاطرنشان كرد: اغلب آنهایی كه دل در گرو نظام و ولایت دارند به خاطر مصالح كشور و منافع مردم اختلاف را كنار می گذارند و به توسعه می اندیشند.

وی افزود: متاسفانه شهرستان طبس به دلیل برخی مسائل از گذشته روی ریل سیاسی بوده است كه باید برای توسعه و آبادانی منطقه از این شرایط عبور كند كه در پرتو همدلی و وحدت بتوانیم شهری در منزلت شهروندان آن بسازیم.

نماینده مردم طبس ضمن تقدیر از توجه مدیران خراسان جنوبی بویژه مدیركل آموزش و پرورش به شهرستان طبس خاطرنشان كرد: در پیگیری های انجام شده ایجاد شعبه دانشگاه فرهنگیان و نیز راه اندازی مدرسه استعدادهای درخشان در طبس به زودی محقق می شود.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان طبس از تفاوت های محسوس خدمت در نظام تعلیم و تربیت با سایر نهادها سخن گفت و افزود: سندچشم انداز، برنامه پنجم توسعه، مصوبات شورای عالی آموش و پرورش و رویکردهای دولت تدبیر و امید، دستورالعمل های ابلاغی وزات و مدیرکل راه را برای مدیران آموزش و پرورش روشن كرده است.

محمود جلالی گفت: امروزه با توجه به شرایط حساس جهانی عرصه تعلیم و تعلم بسیار خطیر است و مسوولیت ما را چند برابر می كند كه با تلاشی مضاعف دغدغه های مقام معظم رهبری در عرصه آموزش و پرورش مرتفع گردد.

وی مردم ایران را حماسه سازان عرصه های مختلف انقلاب بویژه 24 خرداد 93 برشمرد و افزود: ملت ما شایسته بهترین خدمت است و رویكرد دوره مدیریت اینجانب به دور از نگاه های سیاسی بر محوریت ولایت فقیه رفع نگرانی و رسیدگی به توقع اولیاء، مربیان و دانش آموزان در حد مقدور خواهد بود.

جلالی، مدیركل آموزش و پرورش خراسان جنوبی را مدیری جهادی و از یادگاران دفاع مقدس برشمرد و گفت: سعی خواهم كرد دوران خدمت خود به مردم طبس را همسو با نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سپری كنم تا همشهریان در پرتو همدلی و وحدت مسوولان و مردم طعم خدمت صادقانه و بی منت و بی حاشیه را بچشند.

در این دیدار علی اشرفیان شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر طبس و احمد عزیززاده مقدم مسوول دفتر نماینده مردم طبس، دكتر عبداله زاده را همراهی می كردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار