وقتی گریه اجازه نداد مادر با کودک رزمنده اش وداع کند

خبرگزاری پانا: اختتامیه سومین یادواره کودک کشوری در شبی سرد و زمستانی با حضور کودکان و دانش آموزان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۹۱۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری کانون دانش آموزی پانا: سومین یادواره کودک کشوری لامرد ( تپه های جاویدی) که توسط هیئت فاطمیون و گروه جهادی مادر گمنام شهرستان لامرد در راستای حمایت از کودکان و نسل چهارم انقلاب اسلامی شهرستان لامرد طی چند روز برگزاری این یادواره با استقبال بسیار خوب کودکان و دانش آموزان همراه بود.


در سال های اخیر همهمه های تبلیغاتی نرم دشمن که با هدف تغییر ارزش های والای اسلامی در کشور ها انجام می شود به وضوع قابل رویت است.


همچنین عدم توجه مسئولین مربوطه باعث شده ارزش ها به ضد ارزش ها تبدیل شود و شاهد دگرگونی جوانان شویم.


از این رو پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری، کار فرهنگی باید جهادی و ابتکاری و درون زا باشد و اینگونه رشد کند، هیئت فاطمیون و گروه جهادی مادر گمنام با هدف انتقال ارزش های دفاع مقدس و تاثیر گذاری آن بر نسل چهارم انقلاب با کاری جهادی و ابتکاری شروع کرده که با برگزاری یادواره های کودک در سطح کشوری توانست به فرمایشات رهبری عمل کند.


فهماندن ارزش های انقلاب و دفاع مقدس از راه هنر و نمایش و ارزش های والای عاشورا توانسته تعدادی نسل چهارمی ها را تربیت کند که بتوانند امروزه اینگونه جایگاه شهیدان را پر کنند.


اما در شب آخر یادواره کودک با گریه بسیاری از کودکان و دست اندر کاران همراه و حاشیه های به یادماندنی رخ داد.


این یادواره در قالب یک نمایش برگزار شد که در واقع دانش آموز به یک رزمنده کامل و با پوشش نظامی تبدیل می کرد و با شور و هیجان خاصی به دشمنان خود حمله ور می شد.


در مراسم اختتامیه این یادواره احمد عابدی دبیر یادواره های کودک کشوری در سخنانی از کودکی سخن گفت که هنگام وداع با مادرش اینگونه گفت: مادر حلالم میکنی! شاید شهید شدم!


لحظه به یاد ماندنی این اختتامیه زمانی بود که دیگر کودکی در میدان رزم نماند اما با رفتن خود کوله باری از خاطرات و ارزش های اسلامی را با خود به دوش کشید و برد و آماده هر نوع جنگ نرم می باشد.


خبرنگار مهدی منصوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار