راه ارتباطی زنجان، تهم - چورزق و زنجان - طارم تا اطلاع ثانوی مسدود است

خبرگزاری پانا: راه های ارتباطی زنجان، تهم- چورزق و زنجان- طارم به علت وقوع کولاک و یخبندان بودن سطح جاده تا اطلاع ثانوی مسدود اعلام شد

کد مطلب: ۱۸۲۳۵۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس خبر پانا ، مسوول مرکز مدیریت راههای استان زنجان گفت: هم اکنون آمد و شد وسایط نقلیه در گردنه های ˈ قلی کندی و چایرلو ˈ و ˈ پاپایی ˈ که به ترتیب در محور های ارتباطی زنجان - دندی و زنجان - بیجار قرار دارند به دلیل وقوع کولاک ، فقط با زنجیرچرخ امکانپذیر است .

مسعود خوشکام با بیان اینکه در سایر محورهای ارتباطی استان زنجان مشکلی برای تردد نیست ، افزود: در زمان حاضر از کیلومتر 35 تا 60 اتوبان زنجان - قزوین ، کولاک موضعی وجود دارد و رانندگان باید به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توجه بیشتر و دقیق تری داشته باشند .

وی اظهار کرد: هم اکنون چهار راه ارتباط روستایی در شهرستان های ˈ ایجرود و خرمدره ˈ به خاطر وجود برف ناشی از وقوع کولاک مقطعی بسته است و راهداران برای بازگشایی آنها تلاش می کنند .

خوشکام افزود: با توجه به وزش باد شدید و وقوع کولاک های مقطعی ، ممکن است تردد خودروها در راه های روستایی قرار گرفته در مناطق کوهستانی و برفگیر استان با زنجیر چرخ صورت گیرد و لذا رانندگان باید وسایط نقلیه خود را به خاطر جلوگری از خطرات احتمالی به این وسیله مهم مجهر کنند .

وی یادآور شد: استان زنجان دارای 9 حوزه استحفاظی خدابنده، ماهنشان، طارم، زنجان، زنجانرود، ایجرود، ابهر، خرمدره و سلطانیه است .

خوشکام تصریح کرد: رانندگان می توانند قبل از حرکت از وضعیت راه ها ارتباطی استان با شماره تلفن 7272027- 0241 و گویای 141 تماس گرفته و یا به سایت اداره کل راه و شهرسازی این استان مراجعه کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار