در پایگاه هوایی شهید‌دوران انجام شد؛

بازآماد یک فروند جنگنده «سوخو ۲۴» و یک فروند هواپیمای «سی ۱۳۰»

تهران (پانا) - با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش یک فروند جنگنده «سوخو ۲۴» و یک فروند هواپیمای ترابری «سی ۱۳۰» بازآماد شده در پایگاه هوایی شهید‌دوران به ناوگان عملیاتی این نیرو ملحق شد.

کد مطلب: ۱۳۷۷۷۷۴
لینک کوتاه کپی شد
بازآماد یک فروند جنگنده «سوخو ۲۴» و یک فروند هواپیمای «سی ۱۳۰»

‌به گزارش روابط عمومی ارتش، با حضور امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش یک فروند هواپیمای ترابری سنگین «سی ۱۳0» و یک فروند هواپیمای جنگنده بمب‌افکن راهبردی سوخت ۲۴ بازآماد شده، پس از انجام پرواز و تست نهایی به ناوگان عملیاتی نیروی هوایی ارتش ملحق شد.

هواپیمای سی ۱۳۰ با ۴۰ هزار نفر ساعت و هواپیمای سوخو ۲۴ با ۱۰۸ هزار نفر ساعت، با تلاش کارشناسان و نخبگان جوان و زبده فنی پایگاه هوایی شهید دوران، بازآماد(اورهال) و به ناوگان هوایی ارتش ملحق شد.

‌امیر سرتیپ واحدی در حاشیه این مراسم ضمن بازدید از بخش های مختلف پایگاه شهید دوران، توان رزمی و عملیاتی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد‌.

دیدار چهره به چهره با خانواده ها، کارکنان پایور و وظیفه و متخصصان، افتتاح دو مهمانسرا بازسازی و نوسازی شده، بازدید از قرارگاه و مرکزآموزش سربازی و دیدار با فرمانده گروه پدافند شهید مرزبان شیراز از دیگر برنامه‍‌های بازدید امیر سرتیپ واحدی از پایگاه شهید دوران بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار