اعلام محدودیت های ترافیکی در جاده‌های اصلی کشور

تهران (پانا) - پلیس راهنمایی و رانندگی، محدودیت های ترافیکی در جاده های کشور را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۷۰۵۵
لینک کوتاه کپی شد
اعلام محدودیت های ترافیکی در جاده‌های اصلی کشور

برابر آخرین گزارش‌های دریافتی آخرین وضعیت محورهای شمالی بدین شرح است:

- تردد روان در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت)

ضمناً محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها:

- ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل استاندارد تا پل کلاک و محدوده‌های گرمدره و وردآورد

- ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج محدوده شهرک جهانما

- ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج محدوده گلشهر

محدودیت تردد با تغییر مسیر

محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود.

کارگاه جاده‌ای مهم (منجر به انسداد):

محورهای مسدود غیرشریانی

۱) گیلانغرب - سومار

محورهای دارای انسداد فصلی

۱) لاسم - ارجمند

سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

محدودیت‌های ترافیکی

۱) تردد موتورسیکلت

تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه روز ۱۰ خرداد تا ساعت ۶ روز شنبه ۲۰ خرداد از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

تبصره: تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

- تردد انواع وسایل نقلیه از مسیر جنوب به شمال در آزادراه خلیج فارس (تهران -قم) در محدوده پل واوان تا پل شهید کاظمی از ساعت ۲۲ روز ۱۳ خرداد روز شنبه لغایت ساعت ۱۶ روز یکشنبه روز ۱۴ خرداد ممنوع خواهد بود.

- تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی روز چهارشنبه تاریخ خرداد ۱۰ از ساعت ۱۲ لغایت ۲۴ روز پنج شنبه ۱۱ خرداد و جمعه، شنبه، دوشنبه، جمعه روز ۱۲، ۱۳، ۱۵ و ۱۹ خرداد از ساعت ۶ تا ۲۴ از محور هراز ممنوع است.

- تردد تمامی تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۸ روز شنبه ۱۳ خرداد تا ساعت ۱۸ روز یکشنبه روز ۱۴ خرداد در محور قدیم قم - تهران ممنوع بوده و مسیر جایگزین آزادراه ساوه تهران و قم - گرمسار است.

محدودیت‌های پیش بینی شده ترافیکی)

۲) محور کرج - چالوس

الف- تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است.

ب- تردد انواع وسایل نقلیه از روز چهارشنبه ۱۰ خرداد از ساعت ۱۲ تا ۲۴ از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲۴ از کرج میدان امیرکبیر و آزاد راه تهران-شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

پ- تردد انواع وسایل نقلیه از روز پنجشنبه ۱۱ خرداد از ساعت ۹ تا ۲۲ از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۲ همان روز از کرج میدان امیرکبیر و آزادراه تهران شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

ج- تردد انواع وسایل نقلیه از روز جمعه ۱۲ خرداد از ساعت ۹ تا ۲۱ از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۱، از کرج میدان امیرکبیر و آزاد راه تهران-شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

د- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۹ تا ۲۲ روز دوشنبه روز ۱۵ خرداد از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۲ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

خ- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه روز ۱۹ خرداد از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

۳) محور هراز

الف- تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است.

ب- تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز دوشنبه ۱۵ خرداد از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه است.

ج- در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأمورین پلیس راه محدودیت یکطرفه مقطعی در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه، شنبه، دوشنبه، سه شنبه و جمعه به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس انجام خواهد شد.

۴) محور تهران - فیروزکوه - قائمشهر

تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز دوشنبه ۱۵ خرداد و روز جمعه ۱۹ خرداد در محور مذکور ممنوع است.

۵) محور آستارا - اردبیل و بالعکس

تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز دوشنبه ۱۵ خرداد و جمعه ۱۹ خرداد در محور مذکور ممنوع است.

۷) محور آزادراه قزوین - رشت

تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روزهای دو شنبه و جمعه ۱۵ و ۱۹ خرداد در مسیر رشت به قزوین محدوده رودبار در صورت صلاحدید یک طرفه به صورت مقطعی اعمال خواهد شد.

۸) محور قدیم قزوین - رشت

تردد تمامی تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ تا ۲۴ در مسیر رفت و برگشت محور قدیم قزوین رشت در روزهای چهارشنبه، جمعه و دوشنبه ۱۰، ۱۲ و ۱۵ خرداد ممنوع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار