انهدام شبکه فساد و ترویج دهندگان بی بندوباری در فضای مجازی

تبریز (پانا) - رئیس پلیس فتای آذربایجان‌شرقی از شناسایی و انهدام شبکه‌ فساد و ترویج بی بندوباری در فضای مجازی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۶۳۴۵
لینک کوتاه کپی شد
انهدام شبکه فساد و ترویج دهندگان بی بندوباری در فضای مجازی

سرهنگ محسن محمودی گفت: در راستای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و مقابله با افراد متخلف در فضای مجازی، کانالی در یکی از شبکه‌های اجتماعی که اقدام به انجام تبلیغات غیرمجاز، غیراخلاقی و مخالف با عفت عمومی و هنجارهای اجتماعی فعالیت می‌کرد مورد رصد کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به مستندات موجود در فضای مجازی و پس از بررسی‌ها و تحقیقات صورت گرفته، گرداننده و عوامل این کانال که بیش از چند هزار دنبال کننده و عضو داشت با اقدام به موقع پلیس مورد شناسایی قرار گرفت.

وی از دستگیری متهمان این پرونده خبر داد و افزود: پس از تلاش چند روزه کارشناسان پلیس فتا استان و با هماهنگی مقام قضائی شش نفر از سرشبکه‌ و عوامل این پرونده در چند مرحله و با عملیات‌های متعدد دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.

محمودی اذعان کرد: متهمان پرونده پس از حضور در پلیس فتا و در مواجهه با مستندات موجود و ادله کافی به اعمال خود اقرار و ابراز پشیمانی کردند که در ادامه متهمان به همراه پرونده قضائی جهت رسیدگی و پاسخگویی به قانون به دادسرا منتقل شدند.

وی به متخلفان فضای مجازی هشدار داد و گفت: افرادی که بخواهند با ترفندهای مختلف و با انتشار محتواهای نامتعارف باعث رواج بی بند و باری و فساد در فضای مجازی و جامعه شوند پلیس فتا با همکاری دستگاه قضائی با آنها برخوردی قاطع و قانونی خواهد داشت.

وی در پایان به شهروندان توصیه کرد: کاربران فضای مجازی حتما توجه داشته باشند که از بارگذاری محتوایی که مغایر با عرف جامعه می‌باشد در شبکه‌های اجتماعی خودداری کرده و مراقب اطلاعات و تصاویر خصوصی خود باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار