بیانیه انجمن‌های علمی دانشجویی چهار دانشگاه در حمایت از صحرایی

تهران (پانا) - چهار انجمن علمی دانشجویی دانشگاه‌های کشور در حمایت از رضا مراد صحرایی برای تصدی وزارت آموزش‌وپرورش بیانیه‌ای را منتشر کردند.

کد مطلب: ۱۳۷۵۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه انجمن‌های علمی دانشجویی چهار دانشگاه در حمایت از صحرایی

در متن این بیانیه آمده است:

«آموزش و پرورش مهمترین نهاد در توسعه یک کشور موفق است. متاسفانه وزارت آموزش و پرورش کشور در چند سال اخیر، دچار بی‌ثباتی و تغییرات بسیار گشته و در بیانات اخیر مقام معظم رهبری نیز این موضوع ذکر شده است. مایه خوشحالی و خرسندی است که مدیری آگاه و متخصص برای وزارت آموزش و پرورش پیشنهاد شده است.

سبک مدیریت آقای دکتر رضا مراد صحرایی در جایگاه معاونت‌های دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی، ریاست مرکز آرفا دانشگاه علامه و ریاست دانشگاه فرهنگیان به‌گونه‌ای بوده است که منجر به جذب حداکثری فعالین دانشجویی و اجرای طرح‌ها و برنامه‌هایی گشته که نتیجه زیرساختی آن شکوفایی استعدادهای دانشجویان بوده است.

تردیدی نیست که نحوه مدیریت ایشان با واژگانی نظیر تغییر، تحول، ارتقا و شکوفایی استعدادها عجین شده است و تداوم حضور ایشان در وزارت آموزش و پرورش قطعا فضایی متفاوت را برای این وزارتخانه رقم می‌زند.

امیدواریم نمایندگان مجلس با رای قاطع به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش زمینه رقم زدن این فضای متفاوت را فراهم نمایند. انجمن‌های علمی دانشجویی علوم تربیتی دانشگاه‌های بزرگ کشور، ضمن تایید شایستگی ایشان، حمایت خود را از وزیر پیشنهادی اعلام می‌دارند.»

محمد حسین آقایی؛ به نمایندگی از انجمن‌ها و دبیر انجمن علمی دانشجویی علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی

هشتم خرداد ۱۴۰۲

حامیان:

انجمن علمی دانشجویی علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی

انجمن علمی دانش جوی علوم تربیتی دانشگاه شهید بهشتی

انجمن علمی دانشجویی علوم تربیتی دانشگاه خوارزمی

انجمن علمی دانشجویی علوم تربیتی دانشگاه شیراز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار