رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی:

بازطراحی رشته‌های تحصیلی از مطالبات جدی در نظام تعلیم و تربیت است

تهران (پانا) - رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت امروزه یکی از مطالبات جدی در نظام تعلیم و تربیت، بازطراحی رشته‌ها و شاخه‌های نظری و فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش متوسطه دوم است.

کد مطلب: ۱۳۷۵۷۹۵
لینک کوتاه کپی شد
بازطراحی رشته‌های تحصیلی از مطالبات جدی در نظام تعلیم و تربیت است

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی؛ حجت‌الاسلام علی لطیفی در نشست بررسی ساختار متوسطه دوم گفت: امروزه یکی از مطالبات جدی در نظام تعلیم و تربیت، بازطراحی رشته‌ها و شاخه‌های نظری و فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش متوسطه دوم است.

وی افزود: با طیف وسیعی از دیدگاه‌ها مواجه هستیم که این مطالبات از حداقل‌ترین تغییرات آغاز و تا تحول بنیادین را شامل می‌شود.

حجت‌الاسلام لطیفی با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی آموزشی ناظر به تحول خاطرنشان کرد: در این حوزه باید بر اساس امکانات و ظرفیت‌های اجرایی خود، قدم برداریم و در این راه همراهی و همدلی دستگاه‌های ذی‌ربط را نافع به حقوق دانش‌آموزان و جامعه برشمرد.

در ادامه این نشست، تعدادی از کارشناسان نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند که اغلب ناظر به این دیدگاه بود که نیازهای شغلی و حرفه‌ای را نمی‌توانیم نادیده بگیریم و حداقل در انتهای مراحل آموزشی برخورداری از یک مهارت برای همه فارغ‌التحصیلان بسیار مهم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار