فضای معنوی خبرگزاری پانا با ورود پرچم حرم امام مهربانی‌ها

تهران (پانا) - خادمان امام رضا(ع) ظهر امروز پرچم سبز و متبرک حرم مطهر را به سازمان دانش‌آموزی و خبرگزاری پانا آوردند تا یک روز امام رضایی و خاص در تقویم کارکنان سازمان و خبرنگاران پانا به ثبت برسد.

کد مطلب: ۱۳۷۵۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد
فضای معنوی خبرگزاری پانا با ورود پرچم حرم امام مهربانی‌ها

این روزها همزمان با دهه کرامت و در آستانه زادروز امام مهربانی‌ها حضرت امام رضا(ع)، زیارت آن حضرت آرزوی همه عاشقان و دلدادگان ایشان است. اما برای آنهایی که امکان حضور در مشهد مقدس و بوسه زدن بر آستان و ضریح نورانی حضرت را ندارند، چه سعادت و فرصتی بهتر و بالاتر از اینکه خادمان امام رئوف، پرچم متبرک و سبزرنگ حرم مطهر را برای‌شان به ارمغان بیاورند تا سعادتِ بوسه زدن بر این پرچم و ادای احترام به امام هشتم(ع) نصیب آنها شود.

ظهر امروز دوشنبه خدام امام رضا(ع) با حضور در سازمان دانش‌آموزی و خبرگزاری پانا، موجب غافل‌گیری و خوشحالی کارکنان سازمان و خبرنگاران پانا شدند؛ به طوری که همه عاشقان حضرت در نمازخانه سازمان گرد هم آمدند تا بر پرچم نورانی و سبزرنگ حرم مطهر که همچون نگین، نورانی‌بخش این محفل معنوی و عرفانی شده بود بوسه بزنند؛ آنچنان که انگار مقابل ضریح ایستاده‌اند و با ادای احترام، دست و صورت خود را متبرک می‌کنند.

پایان بخش این آیین معنوی، افتخار و سعادتی بود که نصیب خبرگزاری پانا شد و خادمان امام رضا(ع)، پرچم متبرک حرم را به طبقه چهارم و دفتر خبرگزاری پانا آوردند تا یک روز امام رضایی و خاص در تقویم این خبرگزاری به ثبت برسد و خبرنگارانی که همواره از راه دور به امام مهربانی‌ها سلام می‌گویند، پرچم حرم ایشان را از نزدیک ببوسند و سلام و کلام خود را بر آن جاری سازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار