سرپرست اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی؛

طرح مولد‌سازی فرصت بسیار بزرگ برای احیا و تکمیل فضای‌های بسیار ضروری آموزشی و پرورشی است

تبریز (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ضمن اشاره به اهمیت بسیار بالای طرح مولد‌سازی، این طرح را فرصتی بزرگ برای احیا و تکمیل فضا‌های بسیار ضروری آموزشی و پرورشی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۵۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد
طرح مولد‌سازی فرصت بسیار بزرگ برای احیا و تکمیل فضای‌های بسیار ضروری آموزشی  و پرورشی است

حجت‌الاسلام والمسلمین علی پوررادی در این جلسه با اشاره به اینکه این طرح در تسهیل فرایند اتمام پروژه های نیمه تمام دستگاه تعلیم و تربیت استان بسیار راه گشا است گفت: طرح مولد سازی فرصت بزرگی است که با برنامه ریزی دقیق می توان فضاهای بسیار ضروری آموزشی و پرورشی را که مطالبه اصلی اولیا و دانش آموزان می باشد را احیا و یا تکمیل کرده و به چرخه تعلیم و تربیت بازگرداند.

وی در این جلسه با اشاره به اینکه آموزش و پرورش در بحث مولد سازی املاک مازاد جزو استان های پیشرو هست افزود: لازم است در این زمینه فرآیند مولد سازی تسریع گردد و نمود آن در حوزه تعلیم و تربیت برای مردم شفاف بیان شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و نائب رئیس کارگروه مولد سازی املاک و اراضی آموزش پرورش استان نیز در این جلسه با اشاره به اعتبارات تخصیصی مصوبات سفر اول ریاست جمهوری اظهار کرد: آموزش و پرورش رکن اصلی توسعه کشور است و بهسازی و بازسازی مدارس استان در راستای عملی سازی مصوبات باید انجام پذیرد.

فرهودی تصریح کرد: اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان با تخصیص اعتبارات لازم به تمام تعهدات خود در راستای تکمیل پروژه های نیمه تمام در اسرع وقت و با تمام توان عمل خواهد نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار