از سوی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش؛

شیوه‌نامه نقل‌وانتقال فرهنگیان ابلاغ شد

تهران (پانا) - معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، شیوه‌نامه نقل‌وانتقال کارکنان رسمی و پیمانی متقاضی انتقال دائم و موقت برون‌استانی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ با تاکید بر بهبود توازن نیروی انسانی در مناطق مبدا و مقصد و سایر ضوابط و مقررات مربوط را ابلاغ کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۵۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد
شیوه‌نامه نقل‌وانتقال فرهنگیان ابلاغ شد

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش؛ بر اساس این بخشنامه، فرآیند نقل‌وانتقال درون‌استانی در راستای عدم تمرکز و رعایت مصالح و مقتضیات منطقه‌ای و استانی، ضوابط و اجرای فرآیند نقل‌وانتقال درون‌استانی سال تحصیلی آینده با تاکید بر رعایت اصول و ضوابط کلی حاکم بر این دستورالعمل و دستورالعمل توسعه سنواتی ساماندهی نیروی انسانی و لزوم حفظ و بهبود توازن نیروی انسانی به تفکیک (اداره/ گروه رشته/ جنسیت) بین مناطق مبدا و مقصد به کارگروه توسعه مدیریت اداره کل استان تفویض می‌شود.

فرآیند نقل‌وانتقال برون‌استانی سال تحصیلی آینده با توجه به شرایط متقاضیان و لیست فصلی امتیازات تاییدشده آنان و بر اساس جداول تراز نیروی انسانی ادارات به تفکیک (اداره/ گروه رشته/ جنسیت) و با رعایت دستورالعمل توسعه سنواتی ساماندهی نیروی انسانی طبق ضوابط این دستورالعمل و مطابق جدول زمانبندی پیوست اجرا می‌شود.

بر اساس این دستورالعمل برای انتقال دائم، دارا بودن حداقل 4 سال سنوات خدمت تجربی و برای انتقال موقت، دارا بودن حداقل یک سال سنوات خدمت تجربی مشروط به رعایت تراز نیروی انسانی منطقه و استان ضرورت دارد.

متقاضیان انتقال باید اطلاعات و تکمیل فرم امتیازبندی را براساس راهنمای تعبیه‌شده در سامانه my.medu.ir انجام دهند. پذیرش درخواست‌های خارج از سامانه و یا پس از مهلت تعیین‌شده امکانپذیر نخواهد بود.

بر اساس مصوبه هیئت محترم وزیران و بخشنامه ۴۶/۷۱۰ مورخه ۲ آذر ۱۳۹۹ انتقال دائم به کلان‌شهرهای اصفهان، اهواز، تبریز، تهران، شیراز، قم، کرج و مشهد ممنوع بوده و صرفاً درخواست ماموریت انتقال موقت متقاضیان قابل ‌بررسی هست. لذا متقاضیان انتقال به این شهرها مجاز به ارائه درخواست انتقال موقت هستند.

همچنین برخورداری از تسهیلات خروج از کلان‌شهرها منوط به ارائه درخواست کتبی جداگانه است.

نقل‌وانتقال درون و برون‌استانی صرفاً در بازه زمانی ۱۰ خرداد لغایت ۱۵ تیرماه انجام می‌شود.

بخشنامه را از اینجا دریافت کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار