پیام تبریک اصغر باقرزاده به مناسبت سالروز تاسیس پانا

تهران (پانا) – معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با صدور پیامی سالروز تاسیس خبرگزاری پانا را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۳۷۵۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک اصغر باقرزاده به مناسبت سالروز تاسیس پانا

متن پیام اصغر باقرزاده به شرح زیر است:

«امروزه در کنار فرصت‌هایی که رسانه‌ها برای رشد آگاهی، رشد مهارت‌های اجتماعی و تقویت مهارت‌های تفکر کلان و راهبردی فراهم کرده‌اند، خطرات و تهدیدهای آنها از جمله تجاری‌سازی همه چیز، عادی‌سازی رفتارهای پرخطر و ناهنجاری‌های فردی و اجتماعی در کمین کودکان و نوجوانانی است که بدون برنامه و بی‌قید و بند در فضای رسانه‌ای قرار گرفته‌اند.

سازمان دانش‌آموزی سال‌ها پیش با هدف فراهم کردن زمینه‌های استفاده مناسب و تربیتی از رسانه، اقدام به راه‌اندازی خبرگزاری پانا نموده است. در این خبرگزاری نوجوانان علاقمند به فعالیت‌های رسانه‌ای امکان حضور فعال، تحت نظر مربیان و اساتید رسانه را دارا می‌باشند. آنها با کسب آموزش‌های نظری و حرفه‌ای می‌توانند از فرصت‌های حضور در مدرسه، محله و جامعه برای تهیه خبر، گزارش و مستند به زبان نسل همسال خود، اقدام نمایند تا ضمن بهره‌مندی از این فرصت و موقعیت جذاب آموزشی، تنها خبرگزاری دانش‌آموزی کشور را فعال و سرزنده نگه دارند.

پنجم خردادماه سالروز تأسیس این خبرگزاری را به همه اعضای آن تبریک عرض می‌کنم و از همه عزیزان می‌خواهم نسبت به موارد زیر بیش از پیش اهتمام داشته باشند.

1- همانطور که این خبرگزاری دانش‌آموزی است، به کمک خود دانش‌آموزان نسبت به حفظ ویژگی‌های منحصر به فرد آن اهتمام داشته باشید.

2- اعضای فعال خبرگزاری نسبت به دعوت دیگر دانش‌آموزان به نقش‌آفرینی در این خبرگزاری به‌ویژه در تعطیلات تابستانی مدارس اقدام نمایند.

3- همزمان با تولید قالب‌های جدید و جذاب محصولات رسانه‌ای نسبت به غنی‌سازی محتوای تولیدات توجه ویژه داشته باشید.

4- بر خلاف برخی رسانه‌ها که برتری رسانه‌ای را با هر قیمتی دنبال می‌کنند، خبرگزاری پانا برتری صداقت و محتوا را به هر قیمت حفظ نماید.

5- همواره بخشی از زمان و توان خود را صرف تبیین مسائل آینده کنید تا صرفاً روایتگر حال و گذشته نباشید.

موفق و سربلند باشید؛ اصغر باقرزاده»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار