دانش‌آموزدبستان جوادالائمه (ع)  منطقه 4 در جشنواره بازی و یادگیری موفق به کسب رتبه برتر شد

تهران(پانا)-نیلی فاطمی دانش‌آموز دبستان جوادالائمه(ع)  آموزش و پرورش منطقه4 شهر تهران در جشنواره بازی و یادگیری موفق به کسب رتبه برتر شد و افتخاری دیگر را برای این منطقه رقم زد.

کد مطلب: ۱۳۷۴۵۴۲
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزدبستان جوادالائمه (ع)  منطقه 4 در جشنواره بازی و یادگیری موفق به کسب رتبه برتر شد

به گزارش پانا، نیلی فاطمی دانش آموز دبستان جوادالائمه(ع) آموزش و پرورش منطقه4 شهر تهران در جشنواره بازی و یادگیری موفق به کسب رتبه برتر شد و افتخاری دیگر را برای این منطقه رقم زد.

مهناز اعتمادی معاون آموزش ابتدایی منطقه ۴ ضمن تبریک این موفقیت، هدف از اجرای طرح بازی و یادگیری را رسیدن به اهداف آموزشی و پرورشی دانست و تاکید کرد: اجرای این طرح صرفا برای سرگرمی و گذراندن وقت بچه‌ها نیست.یکی از موقعیتهای تعاملی بین شاگرد و معلم، بازیهای آموزشی است که در بطن خود، دارای هدف آموزشی؛ یعنی انتقال نکته های خاص، برجسته کردن قابلیتهای ویژه با تعمیق مهارتهاست.

وی ادامه داد: در جشنواره بازی و یادگیری نیلی فاطمی دانش آموز دبستان جوادالائمه(ع)موفق به کسب رتبه برتر در سطح شهر تهران شد و به مرحله کشوری این مسابقات راه یافت.این موفقیت ارزشمند که حاصل تلاش و پشتکار این دانش آموز و همکاران این دبستان است را به دانش اموزان و جامعه فرهنگی منطقه4 تبریک می گوییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار