مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

علم، اقتدار و استقلال هر کشوری را تضمین می کند/فیلم

کرمانشاه(پانا) مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در مراسم تجلیل از نفرات برتر المپیاد علمی که در سالن تقوا به همت پژوهش سرا برگزار شد تاکید کرد: علم، اقتدار و استقلال هر کشوری را تضمین می کند.

کد مطلب: ۱۳۶۶۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد
علم، اقتدار و استقلال هر کشوری را تضمین می کند/فیلم

سلمان محمدی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشـاه در گفت و گو با پانا گفت: هر ساله المپیاد های علمـی در رشته های مختلف مانند فیزیک، شیمی و ریاضـی در سطح منطقه و استـان برگزار می شود که در این المپیـاد نفرات برگزیده به مسابقات کشـوری و جهانـی راه پیدا می کنند.

فرهاد آقایی مدیر تیزهوشان دوره دوم شهید بهشتی استان کرمانشاه اظهار داشت: مهمترین هدف از تشکیل این المپیاد شناخت استعداد های دانش آموزان است که درنهایت قلعه ای برای سایرین باشند.

خسروی کارشناس پژوهش سرا استان کرمانشاه افزود: در پژوهش سرا علاوه بر امکاناتی همچون رصدخانه و آزمایشگاه، کلاس های المپیاد و تقویت کنکور را با هزینه هایی بسیار اندک و یا رایگان برگزار می کنیم.

پروینی دبیر زیست شناسی ناحیه یک کرمانشاه عنوان کرد :آزمون المپیاد یک آزمون کشوری است که هر ساله در ایران برگزار می شود و دانش آموزانی که در این آزمون ها موفق به کسب مدال می شوند در رتبه کنکور آنها لحاظ می شود.
در ادامه قسمت هایی از این گفت و گو با خبرنگاران پانا ارائه می شود.


دانش آموزان خبرنگار: محیاالسادات هاشمی/محدثه بیگلریان/امیرعلی مومیوند/امیررضا عبدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار