بازداشت هتاک تهدیدگر در فضای مجازی

تهران (پانا) - رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از شناسایی و بازداشت عامل انتشار مطالب توهین آمیز علیه یکی از شهروندان و تهدید وی در شبکه‌های اجتماعی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۶۱۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد
بازداشت هتاک تهدیدگر در فضای مجازی

سرهنگ داود معظمی گودرزی، دراین‌باره گفت:‌ چندی پیش یکی از شهروندان به پلیس فتای تهران بزرگ مراجعه کرده و مدعی شد فردی ناشناس در یکی از شبکه‌های اجتماعی اقدام به درج مطالب توهین آمیز علیه وی کرده و این فرد پس از اخاذی، حالا او را تهدید به قتل کرده است. در همین راستا نیز کارشناسان پلیس فتا رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با اشاره به نتایج بررسی‌های انجام شده گفت: ماموران پلیس فتا با مطالعه اظهارات شاکی و مستندات موجود در پرونده متوجه شدند مدتی است فردی در فضای مجازی علیرغم توهین به شاکی و اخاذی وی را تهدید به قتل نیز کرده است. این فرد با ایجاد یک صفحه تلگرامی اقدام به نوشتن مطالب توهین آمیز علیه شاکی کرده و تصاویری را هم از وی منتشر کرده که سبب از بین رفتن آرامش خانوادگی این فرد شده است.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ ادامه داد: با اقدامات تخصصی افسران سایبری پلیس فتا، ردپای مجرم در فضای مجازی شناسایی شد و پس از تحقیقات تکمیلی اطلاعات کامل هویتی وی به دست آمد. در ادامه نیز ماموران پس از انجام تشریفات قضایی، مجرم را در یکی از مناطق جنوبی تهران بزرگ دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند.

معظمی گودرزی با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی گفت: متهم دستگیر شده پس از حضور در پلیس فتا هرگونه جرمی را انکار کرد اما پس از روبه رو شدن با شاکی بزه انتسابی را پذیرفت و علت این کار را انتقام جویی اعلام کرد. در ادامه نیز برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شد و او برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار