هزینه سفر عتبات اعلام شد

تهران (پانا) - سازمان حج و زیارت، هزینه سفر زمینی و هوایی به عتبات عالیات را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۱۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد
هزینه سفر عتبات اعلام شد

همزمان با آغاز ماه رمضان، سفرهای ۱۴ روزه به عتبات عالیات برنامه‌ریزی شده که البته فقط از دو مقصد یزد و کرمان است.

به گفته حمیدرضا محمدی سرپرست معاونت امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت، اعزام زائران استان یزد به صورت هوایی و استان کرمان در قالب زمینی و هوایی انجام می‌شود که هزینه سفر ۱۴ روزه هوایی از ایستگاه هوایی یزد به عراق، با توجه به مدت اقامت و کیفیت و نوع ارائه خدمات حدود ۱۷ میلیون تومان برای هر نفر تمام می‌شود.

با این وجود، میانگین هزینه کاروان‌های عتبات عالیات عراق از مبدأ تهران برای «سفرهای هوایی» با اقامت شش و هفت شب، با در نظر گرفتن کیفیت خدمات و نوع هتل، از ۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تا ۱۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت دارد. که البته در مواردی کاروان‌هایی با قیمت ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان هم اجرا شده که سرپرست معاونت امور عتبات سازمان حج، دلیل این قیمت‌گذاری را تقاضای چند گروه برای استفاده از امکاناتی با کیفیت بالاتر عنوان کرده است.

همچنین هزینه سفر زمینی به عراق با اقامت شش و هفت شب از مبدأ تهران، هزینه‌ای از ۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان تا ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در بر می‌گیرد.

به گفته سرپرست معاونت امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت، سفر عتبات عالیات عراق در قالب کاروان‌های ۶، ۷، ۸، ۹، ۱۰ و ۱۴ شب برنامه‌ریزی شده که بر این اساس، از ابتدای امسال بیش از ۱۱ هزار نفر در قالب ۲۸۰ کاروان از طریق مرزهای زمینی و هوایی راهی عتبات عالیات شده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار