تکمیل ۱۶ ساختمان درمانی و عمومی با ابلاغ مصوبات سفر رییس‌جمهوری تسریع می‌شود

تهران (پانا) - مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی از تسریع در تکمیل ۱۶ پروژه سازمان مجری شامل ساختمان‌های عمومی و درمانی با ابلاغ مصوبات سفر رییس‌جمهوری خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۵۹۱۱۰
لینک کوتاه کپی شد
تکمیل ۱۶ ساختمان درمانی و عمومی با ابلاغ مصوبات سفر رییس‌جمهوری تسریع می‌شود

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی بخشی از وظایف آن سازمان را پیگیری مصوبات سفر رییس‌جمهور در پروژه‌های تحت‌مسئولیت سازمان عنوان کرد و گفت: در مجموع ۱۶ پروژه در حوزه‌های سلامت، عمومی و قضایی، ورزشی و فرهنگی جزو پروژه‌های مصوبات سفر رییس جمهوری بود که با ابلاغ آنها و تخصیص بودجه، اجرای این پروژه‌ها سرعت می‌گیرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در بیان جزئیات پروژه‌های مصوبات سفر رییس‌جمهور، توضیح داد : مصوبات سفر در حوزه سلامت شامل ۸ پروژه بیمارستانی به ظرفیت ۲ هزار و ۵۴۱ تخت در زیربنای ۲۵۲ هزار و ۲۲۷ مترمربع است.در حوزه عمومی و قضایی نیز ۲ پروژه با ظرفیت ۵ هزار و ۵۰۰ نفر در زیربنای ۶۹ هزار و ۸۰۳ مترمربع، در حوزه ورزشی ۴ پروژه با ظرفیت ۳۰ هزار صندلی در زیربنای ۷۳ هزار و ۵۲۵ مترمربع و در حوزه فرهنگی نیز ۲ پروژه در زیربنایی به مساحت ۱۳۳ هزار و ۱۸۷ مترمربع از جمله مصوبات مرتبط با سفر ریاست جمهوری است که باید توسط سازمان تکمیل شود.

وی مجموع اعتبار هزینه شده برای این ۱۶ پروژه را بیش از یکهزار و ۷۰۰ میلیاردتومان عنوان کرد و مبلغ تخصیص یافته به کل پروژه‌ها را معادل ۸ هزار و ۸۹۶ میلیاردتومان برشمرد.

گفتنی است، ۸ پروژه بیمارستانی شامل بیمارستان آموزشی جایگزین فاطمی اردبیل، بیمارستان آموزشی جایگزین فاطمه الزهرا بوشهر، بیمارستان ۵۰۰ تختی ایرانشهر، بیمارستان آموزشی رشت، بیمارستان آموزشی جایگزین کرج، بیمارستان جایگزین سلماس، بیمارستان آموزشی ساری و بیمارستان کهنوج است.

به گفته نبیان، بیمارستان آموزشی جایگزین فاطمی اردبیل با ۵۰۰ تحت در مساحت ۵۲ هزار مترمربع در مرحله شروع اسکلت ساختمان اصلی و تکمیل اسکلت ساختمان جنبی است. بیمارستان آموزشی جایگزین فاطمه الزهرای بوشهر نیز با ۱۶۰ تخت در مساحت ۱۷ هزار و ۲۵۰ مترمربع در مرحله پایانی اجرای اسکلت ساختمان‌های اصلی و جنبی و تکمیل دیوارهای پیرامونی است. بیمارستان ۵۰۰ تختی ایرانشهر نیز در مساحت ۵۳ هزار و ۶۲۰ مترمربع در مرحل اجرای اسکلت ساختمان‌های اصلی که شامل ۱۱ بلوک است قرار داد.

وی افزود: بیمارستان ۴۰۰ تختی آموزشی رشت در مساحت ۳۷ هزار و ۳۹ مترمربع در مرحله تکمیل تاسیسات، نازک‌کاری و تکمیل نماست. همچنین بیمارستان ۲۶۰ تختی آموزشی جایگزین کرج در مساحت ۲۳ هزار و ۷۷۸ مترمربع در مرحله اتمام دیوارچینی‌های داخلی، کانال‌کشی، تکمیل اسکلت ساختمان‌های جنبی، نماسازی ساختمان‌های جنبی، نماسازی ساختمان‌های اصلی اتمام لوله‌کشی فاضلاب وشروع لوله‌کشی‌های برق است. بیمارستان ۱۶۰ تختی جایگزین سلماس در مرحله سفت‌کاری ساختمان اصلی و مرحله اسکلت ساختمان الحاقی است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص بیمارستان ساری و کهنوج نیز توضیح داد: بیمارستان ۳۴۱ تختی آموزش ساری در مساحت ۳۰ هزار و ۵۲۴ مترمربع در مرحله تکمیل تاسیسات و شروع مرحله نازک‌کاری و بیمارستان ۲۲۰ تختی کهنوج در مساحت ۲۳ هزار و ۹۰۰ مترمربع در مرحله اجرای فونداسیون قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار