مدیرکل آموزش و پرورش قم:

پایگاه‌های اعتکاف علمی تعطیل ناپذیری روند تحصیل را نشان می‌دهد

قم (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در بازدید از پایگاه اعتکاف علمی دانش‌آموزی ناحیه یک قم گفت فعالیت این پایگاه‌ها نشان می‌دهد تحصیل علم و دانش در هیچ شرایطی تعطیل بردار نیست.

کد مطلب: ۱۳۵۹۰۱۷
لینک کوتاه کپی شد
پایگاه‌های اعتکاف علمی تعطیل ناپذیری روند تحصیل را نشان می‌دهد

علیرضا رحیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در بازدید از پایگاه اعتکاف علمی دانش آموزی دبیرستان ماندگار امام صادق(ع) قم اظهار کرد: شور و اشتیاق تحصیل علم و دانش در این پایگاه ها موج می زند.

وی افزود: فعالیت 15 پایگاه اعتکاف علمی دانش آموزی در سطح نواحی استان قم در ایام تعطیلات نوروز نشان می دهد تحصیل به هیچ وجه تعطیل بردار نیست.

رحیمی با اشاره به درگیر شدن اغلب مدارس با موضوع اسکان زائران اضافه کرد: امیدواریم در زمینه زیرساخت های شهری به چنان توانمندی رسیده باشیم که مدارس ما به کار اصلی خود که همانا آموزش و تربیت است، بپردازند.

در بازدید از پایگاه اعتکاف علمی، حجت الاسلام مجتبی درودی معاون امور استان‌های ستاد همکاری حوزه‌های علمیه و وزارت آموزش و پرورش، نادر کریمی بیرانوند معاون آموزش متوسطه اداره کل و عبدالله صادقخانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک نیز حضور داشتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم طی روزهای گذشته از تعدادی دیگر از پایگاه های اعتکاف علمی در سایر نواحی استان نیز بازدید و با دانش آموزان حاضر در این پایگاه ها گفتگو کرد.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار