خدمت‌رسانی داوطلبانه جوانان به مسافران نوروزی در قم

پویش «بهرفت» همزمان با نوروز ۱۴۰۲ در قم اجرا می‌شود

قم (پانا) - معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم، از برپایی پویش «بهرفت» با هدف بهبود رفتارهای ترافیکی در استان قم خبر داد و گفت امسال نیز همچون سال‌های گذشته جوانان قمی به صورت داوطلبانه در پایگاه های خدمت‌رسانی نوروزی حاضر شده‌اند.

کد مطلب: ۱۳۵۸۹۷۵
لینک کوتاه کپی شد
خدمت‌رسانی داوطلبانه جوانان به مسافران نوروزی در قم

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم، «محمد مصباحی» امروز با حضور در محل کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین با بیان اینکه در استان قم ۵ پایگاه خدمات بشردوستانه جمعیت جوانان هلال احمر داریم، گفت: در کهک، دستجرد و جعفرآباد نیز پایگاه های خدمات بشردوستانه جمعیت جوانان هلال احمر برپا شده است.

وی افزود: مهمترین برنامه سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، جلوگیری و پیشگیری از وقوع حوادث است؛ همچنین خدمات راهنمایی مسافران و زائران به مقاصد زیارتی و گردشگری استان از دیگر اقدامات و فعالیت‌های این بخش است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم عنوان کرد: برای کودکان و نوجوانان نیز فضایی در نظر شده که در آن لوازم نقاشی و رنگ‌آمیزی تصاویر برایشان فراهم شده است.

وی با بیان اینکه سازمان جوانان هلال احمر قدمت ۷۵ ساله‌ای دارد، گفت: از ۴ سال تا ۳۵ سال در محدوده فعالیت جمعیت جوانان هلال احمر است که برنامه‌های گوناگونی برای این سنین لحاظ شده است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس www.rcs.ir مراحل عضویت در جمعیت جوانان هلال احمر را انجام دهند.

مصباحی تصریح کرد: حضور و فعالیت همه جوانان هلال احمر در ایام نوروز ۱۴۰۲ که از ۲۵ اسفندماه آغاز شده، کاملا به صورت داوطلبانه است و تا ۱۴ فروردین‌ماه نیز ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: یکی از فعالیت‌هایی که در ایام نوروز توسط این جمعیت صورت می‌گیرد، برگزاری پویش «بهرفت» با هدف بهبود رفتارهای ترافیکی است که مسافران نوروزی با امضای میثاق نامه‌ای خود را موظف به رعایت برخی نکات مهم ترافیکی می‌کنند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم اذعان کرد: برپایی غرفه هلال معرفت با حضور طلاب مستعد از دیگر برنامه‌های ما است که در عوارضی قم - کاشان تا پایان تعطیلات نوروزی از یک ساعت قبل اذان ظهر و مغرب تا یک ساعت پس از آن، مشغول به خدمت رسانی برای زائران و مسافران است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار