کاهش نسبی دمای پایتخت طی امروز

تهران (پانا) - بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران آسمان این استان از امروز تا فردا سه‌شنبه، نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با بارش باران است و دمای هوا نیز طی امروز کاهش نسبی دارد.

کد مطلب: ۱۳۵۸۹۵۳
لینک کوتاه کپی شد
کاهش نسبی دمای پایتخت طی امروز

مطابق آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران از امروز تا فردا سه‌شنبه با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی، آسمانی نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعت‌ها بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی (در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ) و در ارتفاعات بارش باران و برف گاهی کولاک برف و مه پیش بینی می‌شود.

امروز کاهش نسبی دما و روزهای سه‌شنبه تا پنجشنبه افزایش تدریجی دما در سطح استان مورد انتظار است.

روزهای چهارشنبه و پنجشنبه آسمانی صاف تا قسمتی ابری و در ساعت‌های ظهر تا شب وزش باد نسبتا شدید تا شدید به ویژه در نیمه جنوبی استان پیش بینی می‌شود.

در روز جمعه آسمانی نیمه ابری تا ابری گاهی وزش باد شدید و رگبار باران در سطح استان مورد انتظار است.

آسمان تهران فردا سه‌شنبه (۸ فروردین) نیمه ابری، از بعد از ظهر افزایش باد، گاهی ابری و رگبار و رعد و برق با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۹ فروردین) صاف تا کمی ابری در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی ۲۴ ساعت گذشته نیز ایستگاه فیروزکوه آلودگی ـ امین آباد با کمینه دمای صفر درجه سانتیگراد سردترین ایستگاه هواشناسی استان بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار