ثبت یک میلیون مخاطب برای انیمیشن سینمایی «لوپتو»

تهران (پانا) - اکران انیمیشن سینمایی «لوپتو» که یک میلیون مخاطب را ثبت کرده است، به مناسبت فرارسیدن ماه رمضان در سینماهای حوزه هنری با تخفیف‌های ویژه انجام می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۵۸۹۴۱
لینک کوتاه کپی شد
ثبت یک میلیون مخاطب برای انیمیشن سینمایی «لوپتو»

در آستانه ۲۲ میلیاردی شدن «لوپتو» نماهنگ جدید این انیمیشن سینمایی با نام «عید فرشته‌ها» منتشر شد. اکران این اثر در بهار ۱۴۰۲ در سینماهای سراسر کشور ادامه دارد.

این انیمیشن سینمایی به کارگردانی عباس عسکری و تهیه‌کنندگی محمدحسین صادقی و احسان کاوه، با استقبال مخاطبان کودک و نوجوان و خانواده‌ها توانست رکورد یک میلیون مخاطب را برای خود ثبت کند.

لوپتو در سینماهای کشور حدود ۸۳۰ هزار مخاطب و در اکران سیار ۱۷۰ هزار مخاطب را به خود جذب کرده و تاکنون در گیشه سینماها به فروش ۱۹ میلیارد و ۶۰۰میلیون تومانی دست یافته است. این فیلم در اکران سیار با جذب ۱۷۰ هزار مخاطب در ۱۵۰۰ اکران به فروش یک میلیارد و ۸۰۰میلیون تومانی دست یافته است.

نمایش انیمیشن سینمایی لوپتو که اکران آن در سینماهای سراسر کشور از یازدهم آبان ماه ۱۴۰۱ آغاز شده است در بهار ۱۴۰۲ نیز ادامه می‌یابد. اکران این انیمیشن سینمایی به مناسبت فرارسیدن ماه رمضان در سینماهای حوزه هنری با تخفیف‌های ویژه انجام می‌شود.

نماهنگ عید فرشته‌ها به کارگردانی سروش محرابیان و تهیه‌کنندگی وحید محرابیان ساخته شده است. ساخت موسیقی این اثر را امید روشن‌بین بر عهده داشته است.

انیمیشن شاد و موزیکال «لوپتو» نخستین محصول مرکز انیمیشن سوره است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار