استاندار اردبیل:

صنعتی‌سازی واحد‌های مسکن ملی در اولویت قرار گیرد

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل بر لزوم تسریع در احداث واحد‌های مسکن ملی در این استان تاکید کرد و گفت برای سرعت بخشی به اجرای این طرح باید صنعتی‌سازی در دستور کار قرار بگیرد.

کد مطلب: ۱۳۵۸۹۳۲
لینک کوتاه کپی شد
صنعتی‌سازی واحد‌های مسکن ملی در اولویت قرار گیرد

سیدحامد عاملی ،استاندار اردبیل در شورای مسکن استان گفت: عزم ملی بر تولید مسکن است چرا که در صورت عدم تولید مسکن، اقشاری که صاحب مسکن نیستند به ناچار بخش بیش‌تری از درآمد خود را برای اجاره مسکن اختصاص می‌دهند.

وی با اشاره به تأمین زمین برای احداث واحد‌های مسکن ملی در شهرستان اردبیل افزود: با توجه به اینکه عمده متقاضیان از اردبیل هستند، لازم است متولیان سریعاً امور اداری و اجرایی آغاز طرح را انجام دهند تا بهره‌گیری لازم از ظرفیت فصل کاری اردبیل صورت گیرد.

استاندار اردبیل ادامه داد: با رفع مشکل تأمین زمین مورد نیاز احداث مسکن ملی در شهرستان اردبیل، آماده‌سازی آن با استفاده از ظرفیت داخل استان انجام و اولویت احداث نیز باید صنعتی‌سازی با هدف سرعت گرفتن ساخت‌وساز انجام شود.

عاملی با تاکید بر لزوم همکاری بانک‌های عامل در روند پرداخت تسهیلات برای اجرای واحد‌ها اظهار کرد: بانک‌هایی که برای پرداخت تسهیلات از مرکز با آن‌ها توافق شده، باید سهم‌های خود را در خصوص مسکن مشخص و اعلام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار