انتصاب جدید در ناحیه یک آموزش و پرورش قم

قم (پانا) - آیین معرفی «یونس باقری» به عنوان معاون جدید پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی آموزش و پرورش ناحیه یک قم با حضور مسئولان اداری در سالن شهید فخری زاده این ناحیه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۵۸۹۲۸
لینک کوتاه کپی شد
انتصاب جدید در ناحیه یک آموزش و پرورش قم

عبداله صادق خانی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک قم طی سخنانی در آیین معرفی معاون جدید پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی آموزش و پرورش این ناحیه با تبریک تقارن ماه رمضان و بهار طبیعت، اظهار کرد: رویکرد و راهبرد ما در سال جدید در راستای عملیاتی کردن ۳ مؤلفه تعامل بین بخشی (کار تیمی)، تأکید بر روحیه نقدپذیری و نگاه به کار مراجعین بعنوان کار خود است.

وی با عنایت به شعار امسال مقام معظم رهبری گفت: اگر بخواهیم شعار سال را متناسب با اهداف و سیاست های کلی نظام تعلیم و تربیت، بومی سازی کنیم، باید تمرکز و جهت گیری برنامه ها در «مهار کم سوادی» و «رشد پرورشی» باشد.

صادق خانی در ادامه، جایگاه معاونت پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی را بسیار مهم دانست و عنوان کرد: این معاونت با شرح وظایفی همچون داده های آماری به روز، آموزش و برنامه ریزی نیروی انسانی، نقل و انتقالات و تفاهم نامه ها، باید با سایر معاونت ها ارتباط تنگاتنگ و همکاری دوسویه داشته باشد.

عباس اسکندری پور معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان قم نیز با اشاره به حساسیت های این معاونت خاطرنشان کرد: اگر معاونت مذکور با حمایت و پشتیبانی سایر حوزه ها، قوی عمل نماید، بسیاری از چالش های آموزش و پرورش برطرف می شود.

در پایان با قدردانی از تلاش ها و زحمات آرش، طالبی و محسن عاصی، در سمت مسئولیت و سرپرستی این معاونت طی سال های اخیر، حکم معاونت پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی یونس باقری به وی تقدیم شد.

بیش از یک دهه حضور در مسئولیت هایی چون کارگزینی، معاونت پشتیبانی ناحیه 3 آموزش و پرورش و سمت های مشابه در اداره کل آموزش و پرورش، بخشی از سوابق اجرایی یونس باقری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار