۱۲۳ هزار و ۴۲۵ فقره تخلف حادثه‌ساز در پایتخت ثبت شد

تهران (پانا) - معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد دوربین های نظارتی پایتخت تا امروز ۱۲۳ هزار و ۴۲۵ فقره تخلف مرتبط با سرعت و سبقت و تخلفات حادثه ساز را ثبت و اعمال قانون کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۳۵۸۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد
۱۲۳ هزار و ۴۲۵ فقره تخلف حادثه‌ساز در پایتخت ثبت شد

به گزارش راهور تهران بزرگ، سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی گفت: اگر چه پایتخت روزهای آرامی را سپری می‌کند اما این معابر خلوت برای رانندگان محلی برای ارتکاب تخلفات سرعت و سبقت می شود که خط قرمز پلیس است و پلیس راهور با این تخلفات که امنیت تردد دیگر شهروندان را به مخاطره می اندازد به صورت جد برخورد می نماید.

همچنین رییس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ هم با تاکید بر اینکه شهروندان از سرعت و سبقت در معابر خلوت خودداری کنند، اظهار داشت: در ایام نوروز پلیس نامحسوس و دوربین های کنترل سرعت نیز با تخلفاتی چون سرعت، سبقت، لایی کشی و مواردی از این دست برخوردی جدی خواهند داشتو

سرهنگ علی اصغر شریف ادامه داد: تیم های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع ها و معابر و میادین شهر تهران به منظور کنترل سرعت ها و سبقت ها حضور دارند چرا که برخی رانندگان با دیدن خلوتی معابر برخی رانندگان ممکن است سرعت خودروی خود را بالا برده و باعث حادثه و تصادفات دلخراش شوند.

وی افزود: رانندگان در صورت خلوتی معابر باید از عجله و شتاب در معابر خلوت خودداری کرده و با سرعت مطمئنه و حتی کمتر از آن تردد کنند.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ به شرایط ترافیکی پایتخت اشاره کرد و گفت رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز دوشنبه هفتمین روز از فروردین ماه حکایت از معابری خلوت در سطح شهر تهران دارد و وضعیت تردد در معابر مختلف شهر تهران عادی و حادثه و تصادف خاصی گزارش نشده است.

به گفته سرهنگ شریفی، برخی رانندگان ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران ، قصد سرعت و سبقت جهت زودتر رسیدن و یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی کشی که به این دسته از رانندگان توصیه میگردد فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین هستند پس با رعایت قانون، همواره با سرعت مطمئن در سطح معابر خلوت صبجگاهی و خلوت تردد داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار