ارائه خدمات رایگان مشاوره‌ای خط ۱۵۷۰ در تعطیلات نوروز

بوشهر (پانا) - رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت خدمات رایگان خط مشاوره ۱۵۷۰ در تعطیلات نوروز از ساعت ۸ تا ۲۴ به دانش‌آموزان، فرهنگیان و خانواده‌ها ارائه می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۵۸۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد
ارائه خدمات رایگان مشاوره‌ای خط ۱۵۷۰ در تعطیلات نوروز

زینب غلامپور در گفت و گو با پانا اظهار کرد: خط ملی نماد با شماره ۱۵۷۰ برای ارائه خدمات مشاوره و روانشناختی به دانش‌آموزان و اولیای آنان تعریف شده و گوش شنوایی برای دردل‌های دانش‌آموزان در حوزه‌های مختلف است.

غلامپور گفت: خط ۱۵۷۰ به عنوان تلفن اورژانس اجتماعی دانش آموزان، فرهنگیان و خانواده‌ها و یکی از بخش‌ها و زیرساخت‌های مهم نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان است که در کنار ابزارهای دیگر در برنامه ملی نماد، موارد مختلف فوریت‌های روانی و اجتماعی دانش آموزان در قالب یک سیستم یکپارچه شناسایی وارانه خدمت انجام می‌شود.

غلام‌پور خاطرنشان کرد: خط ۱۵۷۰ در ایام نوروز از ساعت ۸ تا ۲۴ و در بقیه ایام در نوبت صبح از ۸ تا ۱۲ و بعد از ظهر نیز از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در تمامی طول سال به شکل رایگان توسط مجرب ترین مشاوران استان خدمات مشاوره ای به دانش‌آموزان، خانواده‌ها و فرهنگیان می‌دهد.

غلامپر گفت : کلینیک مرکز مشاوره اداره کل در بخش‌های مختلف نظیر خانواده، زوج‌درمانی، گفتاردرمانی، اختلالات خاص یادگیری، مشاوره قبل و بعد ازدواج جوانان و برنامه درسی ارائه خدمات می‌دهد.

غلامپور تصریح کرد: ۱۹ مرکز مشاوره در شهرستان ها و مناطق استان با هدف ارائه خدمات راهنمایی و مشاوره به دانش آموزان، فرهنگیان و والدین فعالیت می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار