تأکید مدیرکل آموزش و پرورش استان بر اجرای دقیق و سریع طرح شهید عجمیان

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی بر اجرای دقیق و سریع طرح شهید عجمیان تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۸۸۷۰
لینک کوتاه کپی شد
تأکید مدیرکل آموزش و پرورش استان بر اجرای دقیق و سریع طرح شهید عجمیان

علی مطهری در نشست هماهنگی طرح شهید عجمیان با تأکید بر اجرای سریع و دقیق این طرح گفت: گروه های جهادی و مردمی ظرفیت بزرگی برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش هستند و بر این اساس قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در فاز اول با اجرای طرح شهید عجمیان در 10 منطقه کم برخوردار استان، بهسازی، تعمیر میز و نیمکت و رنگ آمیزی و شاداب سازی فضای مدارس را انجام می دهند.

علی مطهری افزود: شهید عجمیان خود یکی از فعالان حوزه جهادی بود و با فعالیت در گروه های مردمی نقش فعالی در کمک به مناطق کم برخوردار داشت و بر این اساس وزارت آموزش و پرورش با تاسی به سیره این شهید قدم در راه بسترسازی برای فعالیت گروه‌های جهادی در مدارس گذاشته است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی نیز در این نشست گفت: اجرای طرح شهید عجمیان، به منظور بهسازی و شاداب سازی مدارس مناطق کم‌برخوردار با مشارکت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، قرارگاه جهادی عدالت تربیتی، سازمان بسیج سازندگی، بنیاد علوی، بنیاد برکت، سازمان بسیج فرهنگیان، سازمان بسیج دانش آموزی،سازمان بسیج فرهنگیان و سازمان بسیج دانشجویی و گروه های جهادی انجام می شود.

قهرمان رحمانی ادامه داد: این طرح با اهداف ترویج و ارتقاء روحیه جهادی و ایجاد بستری مناسب جهت آشنایی و همکاری دانش آموزان با گروه‌های جهادی و استفاده از ظرفیت هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش و بهره‌وری از مهارت‌های کسب شده توسط دانش آموزان، طرح بهسازی و شاداب سازی مدارس مناطق کم برخوردار با عنوان طرح شهید روح الله عجمیان در تعطیلات نوروز سال جدید و در ایام تعطیلات تابستان عملیاتی خواهد شد.

رحمانی افزود: این قرارگاه در جهت رفع کاستی‌های مدارس در مناطق کمتر توسعه یافته با همکاری گروه‌های جهادی وارد عمل می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار