سخنگوی شورای اسلامی شهر قم:

مجموعه‌های فرهنگی در نوروز برنامه‌هایی با شور و نشاط قرآنی اجرا کنند

قم (پانا) - سخنگوی شورای اسلامی شهر قم گفت موسسات و مجموعه‌های فرهنگی از این تقارن فصل بهار با ماه بهار قرآن کریم استفاده کرده و برنامه‌های متنوع فرهنگی و تربیتی با شور و نشاط قرآنی برگزار کنند.

کد مطلب: ۱۳۵۸۸۰۹
لینک کوتاه کپی شد
مجموعه‌های فرهنگی در نوروز برنامه‌هایی با شور و نشاط قرآنی اجرا کنند

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم، روح الله امرالهی امروز با حضور در محل کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین عنوان کرد: تقارن نوروز ۱۴۰۲ با عید نیمه شعبان و ماه بهار قرآن کریم، نوروز امسال را با سال‌های گذشته متفاوت‌تر کرده است.

وی با تاکید بر اینکه مردم در ایام نوروز به خصوص از قم انتظار بیشتری دارند، بیان کرد: برای ایجاد شور و نشاط قرآنی در سطح استان و برای زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت معصومه (س)، پیشنهاد می‌شود در این سال‌ها که عید نوروز با ماه مبارک رمضان همزمان است، از قاریان بین‌المللی دعوت شده و محفل تلاوت و قرائت قرآن کریم به صورت ویژه و در سطح بالایی برگزار شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم گفت: موسسات و مجموعه‌های فرهنگی بایستی از این تقارن فصل بهار با ماه بهار قرآن کریم استفاده کرده و برنامه‌های متنوع فرهنگی و تربیتی را برگزار کنند تا شور و نشاط و جذابیت بیشتری برای نسل جوان داشته باشد.

وی بر حضور زائران گردشگر در شهر مقدس قم اشاره کرد و خواستار شد: ما در شهر قم نیازمند بسترسازی بیشتری هستیم و باید از فضاهای فرهنگی و تاریخی شهر و استان بیشتر استفاده شود و ظرفیت‌های موجود شهر نیز بیش از گذشته اطلاع رسانی و معرفی شوند.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه خدمات بسیار خوبی در حوزه تنظیم بازار اتفاق افتاده است، خاطر نشان کرد: امسال توزیع میوه شب عید و مراکز تنظیم بازار با تاخیر نسبت به سال گذشته فعالیت‌شان را شروع کردند و باید مراکز تنظیم بازار و توزیع ارزاق فعالیت خودش را زودتر آغاز کند. همچنین تعداد غرفه‌های تنظیم بازار در سطح شهر باید بیشتر شود.

امراللهی با تاکید براینکه تنوع ارزاق و کالا در مراکز تنظیم بازار شب عید بایستی افزایش یابد، خاطر نشان کرد: همچنین در حوزه آجیل در صورت امکان مراکز تنظیم بازاری از سوی دستگاه‌های متولی امر، برپا شود تا شاهد رشد و افزایش قیمت در این بخش نباشیم و ان شا الله آجیل نیز در سبد خرید همه اقشار مردم جامعه با قیمت مناسب باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار