اسکان 6 هزار مسافر نوروزی در نیشابور

نیشابور ( پانا )_ معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور از پذیرش بیش از شش هزار مسافر نوروزی و زائر حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) در شهر قلمدان های مرصع و ابر شهر نیشابور خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۵۸۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد
اسکان 6 هزار مسافر نوروزی در نیشابور

سید مهدی قاضی با گرامی داشت نوروز باستانی، بهار طبیعت و ماه پر فیض و برکت رمضان، با اشاره به پیش بینی امکانات و تجهیزات مناسب برای مسافران، اظهار کرد: تا ظهر ، پنجم فروردین ماه، شش هزار و 9 مسافر در ستاد اسکان فرهنگیان نیشابور شامل 16 آموزشگاه و 160 کلاس درجه یک، مراکز آموزشی رفاهی شماره دو و سه و اردوگاه شهید رجایی باغرود، پذیرش شده است.

وی افزود: طبق آخرین آمار، هزار و 470 خانواده، سه هزار و 905 مسافر و چهار هزار و نه نفر روز در مدارس و کلاس های تجهیز شده، هزار و 700 نفر در مراکز رفاهی و 300 نفر در اردوگاه شهید رجایی باغرود اسکان داده شده است.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور ادامه داد: در سال جاری با نصب تابلوهای راهنمای مسافران، ایجاد پایگاه راهنمای اسکان در وروری شهر توسط شهرداری و ارائه اپلیکیشن نقشه نیشابور به مسافران، چاپ بروشور و پوستر مربوط به اماکن دیدنی و تاریخی نیشابور، تشکیل دو ستاد اسکان ویژه مسافران و زائران امام هشتم، در میدان باغرود و مدیریت آموزش و پرورش و به روزرسانی امکانات مدارس و کلاس های تجهیز شده از اهم فعالیت های انجام شده در ستاد فرهنگیان نیشابور می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار