آغاز جشن بزرگ «دهکده بهار ایران» در بوستان آزادگان

تهران (پانا) - شهردار منطقه ۱۵ تهران گفت جشن بزرگ «دهکده بهار ایران» همزمان با فرارسیدن ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان در بوستان آزادگان باب الرضای طهران آغاز به کار کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۸۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد
آغاز جشن بزرگ «دهکده بهار ایران» در بوستان آزادگان

بنا به اعلام شهرداری تهران، محمد شیری اظهار داشت: این سکوی فرهنگی هنری با مشارکت پهنه جنوب شرق تهران (مناطق ۱۲ و ۱۴ و ۱۵ ) از ساعت ۱۷ تا ۲۲ با اجرای برنامه‌های متنوعی نظیر گروه کودک و نوجوان، اجرای موسیقی، شعبده بازی، مجری، مسابقات فرهنگی و هنری و گروه موسیقی اقوام پذیرای شهروندان و مسافران نوروزی است.

او افزود: از دیگر برنامه‌های این دهکده می‌توان به برپایی ایستگاه صلواتی اشاره کرد که با چای و نبات و شیرین عسل پذیرای شهروندان در هنگام افطار بود.

شهردار منطقه 15 تهران ادامه داد: در حاشیه این جشن ۱۰ میز نیز در اختیار زنان سرپرست خانوار قرار داده شده است تا به عرضه و فروش صنایع دستی خود بپردازند.

به گفته وی، در بخش دیگر دهکده «بهار ایران» غرفه‌های متنوعی همچون غرفه بازی و سرگرمی، غرفه کافه کتاب، غرفه نقاشی قصص قرآنی، غرفه رواق دارالذکر،غرفه دلنوشته و تصاویر ویژه حاج قاسم سلیمانی، غرفه قرآن بخوانید و جایزه بگیرید و غرفه ورزش با همکاری سرای محلات به شهروندان خدمات‌رسانی می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار