تکریم میهمانان فرهنگی، اولویت پایگاه‌های اسکان استان اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت: تکریم میهمانان فرهنگی از مهمترین اولویت پایگاه های اسکان این استان است.

کد مطلب: ۱۳۵۸۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد
تکریم میهمانان فرهنگی، اولویت پایگاه‌های اسکان استان اردبیل

کلام اله صفری در حاشیه بازدید از نحوه پذیرش میهمانان فرهنگی در پایگاه اسکان ناحیه ۲ اردبیل ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی عوامل ستاد اسکان این استان اظهار کرد: ستاد اسکان استان اردبیل از دو ماه پیش از شروع سفرهای نوروزی و با هدف خدمت رسانی و تکریم خانواده های فرهنگی که این استان را برای سفر خود انتخاب کرده اند، تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه سفرهای نوروزی در فروردین ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل افزایش چشمگیری داشته است، تصریح کرد: آموزش و پرورش استان از تمامی ظرفیت های خود برای خدمت رسانی هر چه بهتر به میهمانان استفاده کرده است و همچنین در این خصوص پیش بینی های لازم بعمل آمده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه ۱۹ پایگاه اسکان در سطح استان فعال هستند، گفت: آموزش و پرورش استان برای پذیرش میهمانان نوروزی ۱۱۰ آموزشگاه با ۵۵۰ کلاس درس را تجهیز و آماده سازی کرده است.

صفری همچنین از پذیرش بیش از ۷ هزار نفر در قالب نزدیک به ۲ هزار خانوار در پایگاه اسکان استان از استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان رضوی و تهران خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار