رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان:

آموزش و پرورش اصفهان تاکنون میزبان ۲۰۶هزار میهمان نوروزی بوده است /فیلم

اصفهان (پانا) - رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت مجموعه آموزش و پرورش استان اصفهان تا این لحظه میزبانی بیش از ۲۰۶ هزار نفر از میهمانان نوروزی استان اصفهان بوده است.

کد مطلب: ۱۳۵۸۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش اصفهان تاکنون میزبان ۲۰۶هزار میهمان نوروزی بوده است /فیلم

مهدی منتجب با اشاره به تأمین فضای اسکان بیش از ۳۶ هزار مسافر نوروزی در روز گذشته، اظهار داشت: مجموعه آموزش و پرورش استان اصفهان تا این لحظه میزبانی بیش از ۲۰۶ هزار نفر از میهمانان نوروزی استان اصفهان بوده است.

منتجب با بیان اینکه تا روز گذشته بیش از ۱۷۰ هزار مسافر نوروزی در فضاهای پیش‌بینی‌شده آموزش و پرورش مستقر شده‌اند تصریح کرد: از آغاز فرایند اسکان میهمانان نوروزی تلاش شد تا دغدغه‌ی اسکان برای میهمانان نوروزی استان به حداقل برسد و در این راستا در روز دوم فروردین‌ماه با بیشترین پیک مسافر رو به و بوده‌ایم و افتخار میزبانی از ۳۹ هزار مسافر را برعهده داشتیم و در روز سوم فروردین میزبان ۳۸ و چهارم فروردین میزبان ۳۶ هزار مسافر نوروزی بوده‌ایم.

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تأکید کرد: تلاش شبانه‌روزی برای اسکان مسافران نوروزی در دستور کار آموزش و پرورش استان بوده است و باتوجه‌به استقبال مسافرین از شهر اصفهان در تعطیلات نوروز فضای تخصیص‌داده‌شده برای اسکان را متناسب با بیش از ۲ هزار نفر افزایش داده‌ایم.

وی پیش‌ از این، از افزایش ۱۵۰۰ فضا نسبت به سال گذشته به ظرفیت اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار