مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در جمع کارکنان اداره‌کل در نخستین روز کاری سال جدید:

برنامه‌های ما باید با ارزش‌های فرهنگی و تربیت دینی تطبیق کامل داشته باشد

ساری(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران با اشاره به این‌که مهم‌ترین وظیفه آموزش و پرورش، تربیت و فرهنگسازی است تاکید کرد: برنامه‌های ما باید با ارزش‌های فرهنگی و تربیت دینی تطبیق کامل داشته باشد.

کد مطلب: ۱۳۵۸۵۸۶
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های ما باید با ارزش‌های فرهنگی و تربیت دینی تطبیق کامل داشته باشد

حسین کمالی با اشاره به تفاوت ذائقه بین نسل‌ها گفت: نوجوانان و جوانان نسل جدید در بسیاری موارد با نسل‌های گذشته متفاوت هستند و ما باید این تفاوت نگاه را در نظر بگیریم و ظرفیت‌های نسل جدید را بشناسیم و بر این ظرفیت‌ها متمرکز باشیم.

کمالی با اشاره به سخنان نوروزی رهبر معظم انقلاب در‌خصوص تغییر و تحول گفت: ما هم برای تغییر و تحول در آموزش و پرورش به اصلاح نگرش نیاز داریم و من با تأسی گرفتن از سخنان رهبری در خصوص تحول به مواردی در دستگاه تعلیم و تربیت می‌پردازم.

مقام عالی اداره کل آموزش و پرورش مازندران ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در سخنان خود به توکل اشاره کردند و به موازات آن بر تحرک هم تاکید کردند و گفتند توکل بدون تحرک به نتیجه‌ای منتج نخواهد شد و ما هم در کار خود علاوه بر توکل، باید برنامه داشته باشیم.

حسین کمالی همچنین ابراز کرد: تقویت هویت ملی و فرهنگ ایرانی اسلامی و تقویت ایمان و باورهای دینی برای اجرا و موفقیت در برنامه تحولی آموزش و پرورش ضروری است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران اظهار کرد: نکته بعدی که در سخنان رهبر معظم انقلاب برجسته بود جنگ ترکیبی دشمن بود و لازم است جهاد تبیین صورت بگیرد. هرچند شاید دانش‌آموز و حتی معلم نیز آگاهی و اشراف کامل به جنگ ترکیبی دشمن نداشته باشد.

کمالی با اشاره به امیدآفرینی در سخنرانی معظم له در مشهد اشاره کرد و گفت: ماه رمضان، نماد امید است؛ این ماه مبارک فرصتی مناسب است برای این‌که ما به خودمان برگردیم و افعال و کردار خود را مرور و جبران کنیم و امیدآفرینی یکی از درس‌های ماه مبارک رمضان است که انسان در هیچ جایگاهی نباید ناامید شود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در پایان از زحمات کارکنان اداری ، مدیران و معاونین مدارس ، معلماندفرهیخته ، نیروهای خدماتی و همه عوامل زحمت کش در ادارات و مدارس تقدیر و تشکر کردند و برای آنان و خانواده‌های محترمشان در سال جدید آرزوی موفقیت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار