روستاهای شگفت انگیز ایران میزبان گردشگران داخلی و خارجی

بیرجند (پانا) - مسئول میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سربیشه گفت دو روستای چنشت و ماخونیک از جمله روستاهای شگفت‌انگیز ایران در این شهرستان قرار دارد و گردشگران زیادی از داخل و خارج کشور از روستاهای بازدید کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۳۵۸۵۸۵
لینک کوتاه کپی شد
روستاهای شگفت انگیز ایران میزبان گردشگران داخلی و خارجی

هادی حق‌پناه با اشاره به اینکه در ایام تعطیلات سال نو چهار ایستگاه نوروزی در شهرستان سربیشه برپا شده است، اظهار کرد: دو ایستگاه در ورودی شهر مود و سربیشه، یک ایستگاه در روستای سلم‌آباد و یک ایستگاه نیز در ۲۵ کیلومتری شهر سربیشه است.

مسئول میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سربیشه بابیان اینکه دو بازارچه صنایع‌دستی و سوغات نیز در مورد و سربیشه برپاشده است، بیان‌ کرد: برگزاری جشن نوروزگاه، برگزاری موسیقی محلی، پخت نان محلی و.. را در شهرستان داریم.

وی منطقه حفاظت شده بین سربیشه و درمیان را از دیگر جاذبه‌های گردشگری شهرستان سربیشه دانست و ادامه داد: خانه‌های تاریخی چون خانه شیخ‌زاده، خانه کیهان و خانه یاوری با نقاشی‌های زیبا و خاص خود نیز آماده بازدید در ایام نوروز است.

مسئول میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سربیشه ادامه داد: قلعه باغ با بافت منحصربه‌فرد خود از دیگر جاذبه‌های گردشگری شهرستان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار