معاون پرورشی و فرهنگی  اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان

روزه یکی از زیباترین حالات ارتباط با خدا است

اصفهان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی  اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت قطعا حال و هوای  خوب روزه اولی ها موجب می شود به خداوند نزدیکتر شوندبرگزاری جشن‌ روزه اولی برای دانش آموزان بسیار تاثیرگذار است و می‌تواند انجام فرایض و تکالیف الهی را در آنها نهادینه کند. همچنین  از روزه اولی ها می خواهیم همه ما ، پدران و مادران ، پدران شهدا ، رهبر انقلاب و همه را دعا کنند و ان شالله زیر سایه امام زمان همیشه موفق باشند.

کد مطلب: ۱۳۵۸۵۴۳
لینک کوتاه کپی شد
روزه یکی از زیباترین حالات ارتباط با خدا است

مهدی نم نبات معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفت‌وگو با پانا گفت : مراسم معنوی جشن روزه اولی‌ها با هدف تشویق و انس هر چه بیشتر دانش آموزان با مسائل و احکام روزه برگزار شد و قطعا این حال و هوای خوب آنها موجب می شود به خداوند نزدیکتر شوند.

وی ادامه داد : برگزاری چنین جشن‌هایی برای دانش آموزان بسیار تاثیرگذار است و می‌تواند انجام فرایض و تکالیف الهی را در آنها نهادینه کند. همچنین از روزه اولی ها می خواهیم همه ما ، پدران و مادران ، پدران شهدا ، رهبر انقلاب و همه را دعا کنند و ان شالله زیر سایه امام زمان همیشه موفق باشند.

در ادامه رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان اصفهان گفت: جشن آغاز ماه مبارک رمضان با حضور افتخاری روزه اولی ها در حال برگزار شدن است .

سرهنگ حسین رجب پور ادامه داد: این برنامه از سال گذشته آغاز شده است و به پاس اقدام اعتقادی روزه اولی ها برای سال اولشان ، از آنها دعوت بعمل می آید و از آنها تجلیل می شود که ان شالله برای آنها یک روز و ماه رمضان به یاد ماندنی ثبت شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت استان اصفهان تصریح کرد:خدای متعال یک افتخار به بنده هایش می دهد و آن این است که می گوید شما از یک تاریخی می توانی با من خلوت داشته باشید که به آن سن تکلیف می گویند که بهترین وزیباترین زمانی است که خداوند برای بنده هایش قرار داده است .
حجت الاسلام محسن مظاهری ادامه داد: از وقتی که انسان به سن تکلیف می رسد هم نماز بر او واجب می شود و هم سایر واجبات شرعی که یکی از آنها روزه است واجب می‌شود.

وی افزود:روزه یکی از زیبا ترین و قشنگ ترین حالات ارتباط با خداست . انسان به واسطه این که روزه است و بهانه های خوردن و آشامیدن را ندارد راحت تر می تواند برای خدا وقت بگذارد ، قرآن بخواند و کلام خدا را بشنود . لذا زیباترین حالتی که خدا برای بنده هایش قرار داده است و میهمانی ویژه خدا با بنده هایش روزه بودن و روزه داری است.》
این جشن با نام جشن هم آغاز و با حضور پر شور دانش آموزان روزه اولی با اجرای محمد رضا حسینیان و عبدالله روا مجری سیما و با تلاوت زیبای حامد شاکر نژاد برگزار شد. همچنین در این جشن مجید اخشابی و سالار عقیلی به هنرنمایی پرداختند و از قطعه جدید سالار عقیلی رونمایی شد.

دانش آموزان خبرنگار: هستی جعفری ، ستایش صالح پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار