صدور مجوز خرید ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری برای استان اردبیل

اردبیل(پانا) - رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از صدور مجوز خرید ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری به استان اردبیل خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۵۸۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد
صدور مجوز خرید ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری برای استان اردبیل

داریوش امانی، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در جریان سفر یک روزه به استان اردبیل گفت: استان اردبیل با توجه به اینکه در کریدور شمال - جنوب قرار دارد و مرز بیله سوار هم در این استان واقع است، از جهت اقتصادی اهمیت ویژه‌ای دارد.
وی با بیان اینکه قبل از نوروز با تلاش همکاران و با حضور وزیر راه و شهرسازی بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال پروژه در استان اردبیل افتتاح شد که با توجه به شرایط سخت اقتصادی کشور بی نظیر بود، افزود: علاوه بر این در جریان سفر چندی پیش وزیر راه و شهرسازی تعداد دیگری از پروژه‌های راهداری در این استان آغاز شد.
معاون وزیر راه و شهرسازی نگهداری راه‌های استان را جزو اولویت‌های سازمان متبوع خود عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه استان اردبیل در راه گذر ترانزیتی کشور قرار دارد و با تاکیدات مقام عالی وزارت امسال نوسازی ناوگان راهداری استان در دستور کار قرار دارد، افزود: در همین راستا مجوز تامین و خرید ۱۰۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری به استان تفویض شد که خودشان برای خرید این ماشین آلات اقدام کنند و منابع مورد نیاز را از محل اعتبارات ملی تامین کنیم.
امانی ادامه داد: در بخش راهداری روستایی هم قرار شد منابعی از محل تهاتر نفت در قانون بودجه تامین شود و امیدواریم این اتفاق هم بیفتد و ما بتوانیم در این زمینه یک حرکت جهادی شروع کنیم.
وی گفت: در این زمینه با قرارگاه امام حسن تفاهم نامه‌هایی منعقد شده است که در استان اردبیل دو هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه روستایی در قالب تفاهم با قرارگاه امام حسن مجتبی در صورت تامین اعتبار اجرا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار