مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی:

رضایت‌مندی مردم از مهم‌ترین اولویت‌های جمعیت هلال احمراست

بیرجند (پانا) - مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ارائه خدمات مناسب و مطلوب به مسافران و رضایت مندی مردم را از مهم ترین اولویت های جمعیت هلال احمر دانست و گفت: ارائه خدمات بهتر و بیشتر نیازمند همکاری، تعامل و همپوشانی هر چه بیشتر پایگاه‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر و پایگاه‌های اورژانس جاده ای است.

کد مطلب: ۱۳۵۸۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد
رضایت‌مندی مردم  از مهم‌ترین اولویت‌های جمعیت هلال احمراست

محمد علی کاوسی در بازدید نماینده مردم شهرستانهای سربیشه و نهبندان از پایگاه‌ها و پست‌های نوروزی نهبندان ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی اعضای داوطلب این جمعیت در طرح های نوروزی، از نحوه ارائه خدمات رسانی به مسافران و ایجاد فضای دوستدار کودک ابراز خرسندی کرد و گفت: ایجاد فضایی امن، آرام و خاطره ای خوب از سفر از اولویت های دیگر امدادگران و داوطلبان این جمعیت است.

مصطفی نخعی، نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی هم در این بازدید بیان کرد: عملکرد جمعیت هلال احمر در راستای ایجاد پایگاه‌های امدادی نوروزی در زمینه ایجاد تنوع در مسیر تردد مسافرین و ایجاد فضایی امن نقش بسزایی دارد.

وی با اشاره به فاصله طولانی بین شهرها و کمبود مجتمع های رفاهی بین شهری، اظهار کرد: ایجاد پست های موقت نوروزی از سوی هلال احمر در راستای اطلاع رسانی به مسافرین بسیار پسندیده و حائز اهمیت است.

نخعی با بیان اینکه نهبندان دروازه ورودی خراسان جنوبی از سمت سیستان و بلوچستان و‌ جنوب استان بوده که نیازمند توجهی بیشتری است، گفت: از دیگر سازمان‌های امدادی و خدماتی خواستاریم با الگو گرفتن از اقدامات جمعیت هلال احمر، برنامه‌هایی را در دستور کار قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار