در بازدید نماینده مردم در مجلس از پست‌های امداد نوروزی ؛

آمادگی ‌ ‌در برابر حوادث موجب کاهش خسارات می‌شود

بیرجند (پانا) - مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با تاکید بر مشارکت هر چه بیشتر شهروندان در استفاده از دوره‌های آموزشی امدادی هلال احمر گفت آمادگی ‌عمومی ‌در برابر حوادث و بلایا موجب کاهش ترس و اضطراب و کاهش خسارات ناشی از سوانح می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۵۸۴۱۴
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی ‌ ‌در برابر حوادث موجب کاهش  خسارات  می‌شود

محمدعلی کاووسی در بازدید نماینده مردم بیرجند، خوسف و‌ درمیان در مجلس از پست های ثابت و موقت نوروزی، با اشاره به اهمیت ارتقا توان و سرعت تیم های امدادی در رسیدگی به حوادث بیان کرد: داوطلبان هلال احمر با بهره گیری از دورهای آموزشی به صورت عملی و تئوری، از دقت، سرعت و توان بالایی در رسیدگی به حوادث هستند.
خسروی اسفزار، نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید ضمن تقدیر از عملکرد تیم های امدادی در رسیدگی به حوادث به ویژه سوانح جاده ای، بیان کرد: هلال احمر استان در صحنه‌های مختلف امدادی خوش درخشیده و در کمک به حوادثی مانند سیل و زلزله در دیگر استان‌های کشور هم کارنامه درخشانی دارد.

گفتنی است؛ بازدید از پایگاه امدادی بین شهری درمیان، بازدید از پایگاه موقت منصورآباد از برنامه‌های مدیرعامل جمعیت هلال احمر در آغازین روزهای سال جدید بود.
همچنین در این بازدید امدادگران به بیان گزارش عملکرد پست های ثابت و‌ موقت نوروزی و برخی مشکلات پیش رو پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار