70 هزار مسافر در مدارس استان بوشهر اسکان یافتند

بوشهر (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت بر اساس آمار ثبت شده در سامانه ستاد اسکان فرهنگیان تا صبح امروز 10 هزار خانواده بالغ بر 70 هزار نفر در مراکز آموزشی و رفاهی آموزش و پرورش اسکان یافته‌اند.

کد مطلب: ۱۳۵۸۲۵۲
لینک کوتاه کپی شد
70 هزار مسافر در مدارس استان بوشهر اسکان یافتند

علی موحدی در بازدید از ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان گناوه اظهار کرد : بر اساس آمار ثبت شده در سامانه ستاد اسکان فرهنگیان تا صبح امروز 10 هزار خانواده بالغ بر 70 هزار نفر در مراکز آموزشی و رفاهی آموزش و پرورش اسکان یافته اند.

وی با بیان اینکه تا ساعت 12 ظهر امروز ظرفیت اسکان در مدارس شهر بوشهر تکمیل شد،گفت: 356 مدرسه با 2 هزار و 562 کلاس درس ظرفیت شان تکمیل شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با تاکید بر تکریم فرهنگیان و هموطنان، افزود: کلیه امکانات خود را برای جلب رضایت عمومی و ثبت خاطره ای خوب در ذهن مسافران بکار گرفته ایم.

موحدی خاطر نشان کرد: بیشترین پذیرش مسافر به ترتیب در شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم بوده است که نسبت به سال گذشته شاهد رشد 2 برابری هستیم، اما در مجموع در همه شهرستان‌ها 15 درصد بیشتر از سال قبل پذیرش مسافر بوده است.

در ادامه این بازدید مدیرکل آموزش وپرورش استان با همراهی مدیر آموزش و پرورش گناوه از برخی مدارس محل اسکان مسافران نوروزی بازدید و با مسافران ساکن در این مدارس گفتگو کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار