کارشناس مسئول مراکز و مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش خراسان رضوی:

شیوه‌نامه فعالیت‌های آموزش و پرورشی مکمل در مدارس غیر دولتی ابلاغ شد

مشهد(پانا)- کارشناس مسئول مراکز و مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش خراسان رضوی اعلام کرد که شیوه‌نامه فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مکمل غیر درسی در مدارس غیر دولتی ابلاغ شد.

کد مطلب: ۱۳۵۷۹۹۸
لینک کوتاه کپی شد
شیوه‌نامه فعالیت‌های آموزش و پرورشی مکمل در مدارس غیر دولتی ابلاغ شد

محمد طیبی، کارشناس مسئول مراکز و مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی آموزش و پرورش خراسان رضوی: فعالیت های مکمل در راستای اجرایی شدن هدف های عملیاتی و راهکارهای سند تحول بنیادین و دستیابی به ساحت های شش گانه، همچنین تنوع بخشی به فرصت های تربیتی و ارائه خدمات آموزشی و پرورشی متناسب با نیازها و علایق دانش آموزان با رویکرد تربیت جامع و بالندگی معنوی و اخلاقی، ارتقا معرفت و بصیرت دینی برای دانش آموزان انجام می شود.

وی افزود: این شیوه نامه به منظور وحدت رویه در ثبت شهریه فعالیت های مکمل، شیوه نامه اجرایی مکمل همراه با ساعات درسی مدارس غیر دولتی برای سال آینده تنظیم شده است.

طیبی همچنین خاطرنشان کرد: به ساختارهای اداری مدارس غیر دولتی تا کنون توجهی نشده و لازم است اصول کار مورد بازبینی قرار گیرد همچنین مبنای شهریه مکمل درخواست اولیا می‌باشد و باید صورتجلسه انجمن اولیا به صورت واقعی، پس از تایید بخش های مرتبط در سامانه بارگذاری شود.

وی در پایان اشاره کرد: جایگاه ارزشمند اولیا در مدارس انکارناپذیر است و برخی از همکاران ما به آن توجهی ندارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار