استاندار مازندران:

مشکل جدی تنش آبی در شرق مازندران رفع می‌شود

نکا (پانا) - استاندار مازندران گفت مشکل جدی تنش آبی در شرق استان با تخصیص اعتبار و برنامه‌ریزی‌های مدون شرکت آب منطقه‌ای در آینده نزدیک رفع می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۵۷۶۵۳
لینک کوتاه کپی شد
مشکل جدی تنش آبی در شرق مازندران رفع می‌شود

سید محمود حسینی پور روز یکشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح اضطراری آبرسانی به شرق مازندران در نکا افزود: گره‌گشایی از مشکلات مردم یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم است که با پیگیری های موردی و اساسی برای تحقق آن در استان تلاش خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: مردم شرق استان سال ها با مشکل جدی کم آبی مواجه هستند که با درایت دولت سیزدهم و تصویب اعتبارت لازم برای رفع این معضل زیرساختی تلاش خواهیم کرد.

مقام عالی دولت در مازندران تصریح کرد: فعالیت اقتصادی نیازمند بسترهای مناسب اجرایی است اگر بسترهای این مهم را برای فعالان اقتصادی خوب ایجاد نشود آنان نمی توانند فعالیت هایشان را ادامه دهند.

وی گفت: انقلاب اسلامی خدمات درخشانی را به آحاد مردم در دهه های گذشته ارائه داده که باید با برنامه ریزی اصولی این دستاوردها برای ملت رشید ایران تبیین شود.

استاندار مازندران اضافه کرد: ایران اسلامی با تکیه بر توان داخلی و اراده جوانان انقلابی و بومی خود اکنون جزو پنج کشور برتر جهان در بسیاری از حوزه های علمی و نظامی است که این مسیر موفقیت با پشتکار و رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی حاصل شد.

حسینی پور ادامه داد: در قبل از انقلاب اسلامی مناطق روستایی کشور در بدترین شرایط ممکن زیرساختی قرار داشتند و هیچ امکاناتی در آن وجود نداشت اما اکنون به برکت این نظام مقدس حداقل ترین امکانات از قبیل آب، برق و گاز در این مناطق فراهم شده است.

مقام عالی دولت در مازندران افزود: اگرچه معتقدیم که با شرایط مطلوب در خدمات رسانی فاصله زیادی داریم اما با این وجود دستاوردهای این نظام مقدس برای توسعه کشور چشمگیر و غیر قابل انکار است.

استاندار مازندران اضافه کرد: در قبل از انقلاب کمترین توجه به مردم انجام می شد و هیچ اراده‌ای برای توسعه مناطق روستایی وجود نداشت اما با رهبری امام راحل با انقلاب اسلامی این حصر شکسته شد و کشور به ساحل آرامش نزدیک شد.

حسینی پور گفت: توسعه متوازن و ایجاد عدالت با هدف محرومیت زدایی از رسالت های مهم و ممتاز دولت سیزدهم است که باید برای تحقق آن همواره در تلاش باشیم.

حسینی پور خاطر نشان کرد: در کنار محرومیت زدایی، توسعه اقتصادی مناطق روستایی برای دولت سیزدهم مهم است و به طور حتم ضرب آهنگ رونق با توانمندی این روستاها افزایش پیدا خواهد کرد.

عملیات اجرایی طرح اضطراری آبرسانی به شرق مازندران شامل احداث تصفیه خانه با ظرفیت ۲۰۰ لیتر بر ثانیه، خط انتقال به طور سه‌هزار و ۱۰۰ متر و یک واحد ایستگاه پمپاژ با سه‌هزار و ۷۰ میلیارد ریال با عزم دولت مردمی سیزدهم و پیگیری های مقام عالی دولت در استان در دستور کار قرار گرفته است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار