آموزش و پرورش شهرستان آباده ، آماده اسکان و میزبانی از میهمانان نوروزی در سال جدید است

آباده ( پانا )  -   مدیر آموزش و پرورش شهرستان آباده از فراهم شدن زمینه اسکان مسافران نوروزی در مدارس شهرستان آباده خبر داد و گفت از عوامل اجرایی با اخلاق که سعه صدربالایی دارند در پذیرایی میهمانان استفاده شده است.

کد مطلب: ۱۳۵۷۳۸۳
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش شهرستان آباده ، آماده اسکان و میزبانی از میهمانان نوروزی در سال جدید است

فرج الله میرزایی در گفت و گو با پانا با بیان اینکه، آموزش و پرورش به عنوان متولی اصلی اسکان مسافران نوروزی شناخته می شود گفت: ۶ جلسه هماهنگی ستاد اسکان در درون سازمان یعنی با همکاران در آموزش و پرورش و۳ جلسه در برون سازمان‌ با نهادهایی که می‌توانستند با آموزش و پرورش همکاری کنند، گرفته شده و در حال حاضر ۳۴۵ کلاس درس در ۴۵ مدرسه آماده و محیای پذیرش از مسافران‌ نوروزی هستند.
وی ادامه داد: همچنین در خانه معلم و سالن‌های ورزشی و اداره ورزش جوانان هم هماهنگی انجام شده و زمینه لازم فراهم شده که اگر وضعیت هوا نامساعد شد بتوانیم از آن فضاها هم استفاده کنیم.
میرزایی در مورد آماده‌سازی مدارس گفت: در حال حاضر در ورودی شهرستان، شهر ایزدخواست را داریم که ۱۰ کلاس درس در دو مدرسه آماده پذیرش مسافرین هستند. در شهر بهمن و صغاد هم ۱۰ کلاس در دو مدرسه پیش بینی کردیم و شهر سورمق که خروجی شهرستان است ۲۰ کلاس درس در ۴ مدرسه آماده کردیم و ما بقی کلاس‌ها در خود شهر آباده است.
مدیر آموزش و پرورش آباده گفت: شهرستان آباده به واسطه اینکه در ورودی استان فارس قرار دارد، برای کسانی که می‌خواهند به استان فارس سفر کنند و همچنین برای کسانی که می‌خواهند به سمت استان اصفهان و تهران و مشهد بروند خروجی حساب می‌شود به همین علت، فرهنگ والای مردم آباده در زمینه فرهنگی فضایی را به وجود آورده که شهرستان آباده مستعد پذیرش مسافران بسیار زیادی در ایام نوروز باشد.
میرزایی افزود: خلاقیت بسیار جالبی امسال همکاران ما داشتند در زمینه پیدا کردن آدرس محل ستاد اسکان مدارس و کیو آر کدی بود که تهیه شده و نرم افزاری که این کیو آر کد در گوشی مسافران نصب شده و می‌توانند سریع با کیو آر کد هماهنگ کرده و آدرس ستاد اسکان و مدارس ما را پیدا کنند.
وی در پایان گفت: امیدواریم که با همکاری همه نهادها و فرمانداری، بتوانیم قابلیت‌های خوب شهرستان و مکان‌های دیدنی و آثار تاریخی را به میهمانان عزیز بشناسانیم و محیطی مناسب در خور منزلت فر هنگیان و سایر اقشاری که فضای مدرسه را برای اسکان خود بر گزیدند فراهم آوریم.چنانکه دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان آباده با تمام ظرفیت آماده میزبانی از مسافران نوروزی است‌ تا خاطره خوبی از مهمان‌نوازی مردم آباده به خاطر بسپارند.

گزارش: ریحانه عربشیبانی دانش‌آموز خبرنگار پانا



ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار