درخواست‌های مردمی به دولت در کمتر از یک روز پاسخ داده شد

بوشهر(پانا) - رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش استان بوشهر گفت در سفر دوم ریاست جمهوری به استان بوشهر درخواست‌های مردمی به دولت و پاسخگویی به آنها در کمتر از نیم روز انجام شد و تمامی پرونده‌های ثبت شده به طور ریزبینانه و در چارچوب قانون توسط کارشناسان پاسخ داده شد.

کد مطلب: ۱۳۵۷۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد
درخواست‌های مردمی به دولت در کمتر از یک روز پاسخ داده شد

احمد قاسمی رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش استان بوشهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در سفر اول هیات دولت به استان درخواست ۳۲۵ نفر مراجعه ثبت شد، اظهار کرد : در سفر اخیر ریاست جمهوری به استان ۳۰۶ پرونده در ستاد ارتباطات مردمی آموزش و پرورش استان بوشهر تشکیل شد.

وی افزود: در این سفر فرهنگیان و اقشار مختلف مردم با نماینده تام‌الاختیار وزیر آموزش و پرورش به صورت چهره به چهره دیدار داشتند و درخواست مراجعه کنندگان در کمتر از نیم روز در سامانه سامد به ثبت رسید و بلافاصله کد رهگیری برای هر فرد ارسال شد.

قاسمی با بیان اینکه پاسخگویی به پرونده های ثبت شده در کمتر از نیم روز انجام شد، گفت: تمامی پرونده‌های ثبت شده به طور ریزبینانه و در چارچوب قانون توسط کارشناسان پاسخ داده شد.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: برخی از درخواست‌ها از نظر قانونی قابل اجرا نمی باشد؛لذا راهنمایی صورت می گیرد و برخی از درخواست‌ها نیز پاسخ مثبت داده شد که تا حصول نتیجه با تاکیدات مدیرکل آموزش و پرورش توسط کارشناسان پیگیری می شود.

وی ضمن قدردانی از همکاری‌های صورت گرفته توسط مدیرکل،شورای معاونین، مدیران و روسا مناطق، عنوان کرد: هیچ گونه اعتراضی مبنی بر عدم پاسخ دهی وجود ندارد.

قاسمی از آغاز برنامه‌ریزی این اداره کل برای ارائه خدمات سفر در قالب ستاد اسکان میهمانان نوروزی خبر داد و گفت: با توجه به شرایط خاص جغرافیایی و اقلیمی استان بوشهر این فصل بهترین زمان برای سفر می باشد و هر ساله میزبان گردشگران زیادی هستیم.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش در زمینه پذیرش و اسکان مسافران خدماتی ارائه می کند، افزود: کلیه شهرستان‌ها و مناطق کارگروه ستاد اسکان تشکیل داده اند و با توجه به تقارن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان، پیوست فرهنگی در تمامی فعالیت‌های ستاد اسکان تدوین شده است.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: امر نظارت به طور دقت و مستمر در دستور کار ما قرار دارد و در سال گذشته ۱۸ تیم نظارتی در‌ شهرستان‌ها، ۶ تیم نظارتی در مرکز استان و ۲۴ تیم نظارتی به صورت مستر از ستاد‌های اسکان بازدید به عمل آوردند که بر اساس ارزیابی صورت گرفته و ثبت نظرات مسافران بوشهر از استان های برتر کشور در ارائه خدمات به مسافران نوروزی معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار