پایان مسابقات والیبال جام پرچم با معرفی تیم های برتر

ارومیه (پانا)- رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه گفت: مسابقات والیبال جام پرچم شهر ارومیه با شناخت تیم‌های برتر و اهدای لوح و مدال به پایان رسید.

کد مطلب: ۱۳۵۷۰۵۷
لینک کوتاه کپی شد
پایان مسابقات والیبال جام پرچم با معرفی تیم های برتر

محمد نقی پور درخصوص این مسابقات گفت: ۳۲ تیم با بازیکنان زیر ۱۶ سال طی سه هفته با یکدیگر رقابت کردند و امروز /پنج شنبه/ در حضور مقامات استانی و شهرستانی به پایان رسید.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه و هیات والیبال این شهرستان برگزار شد خاطر نشان کرد: رقابت‌ها در سه سالن شهید سلیمانی، آکادمی والیبال کارگرپیشه و سالن ۶هزار نفری برگزار شد و در نهایت تیم "ضیایی الف" عنوان قهرمانی را کسب و تیم‌های "آکادمی علیزاده"، "آکادمی فرمان" و "گرین چوب" دوم تا چهارم شدند.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه اضافه کرد: در دوره قبلی مسابقات تیم‌علی رده سنی نوجوانان حضور داشتند و تصمیم گرفته شد از دل رقابت‌های امسال، تیم فصل آینده نوجوانان شهرداری ارومیه را تشکیل دهیم.

وی همچنین اظهار کرد: از مسابقات امسال، ۳ بازیکن به اردوی تیم ملی نوجوانان کشورمان دعوت شدند که اتفاقی بزرگ در برگزاری رقابت‌ها بود.

مراسم اختتامیه با حضور نماینده مهدی جمالی‌نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس شورای سیاستگذاری ورزش شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی، حسین مهدی زاده شهردار ارومیه، اعضای شورای شهر ارومیه و سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ارومیه برگزار و کاپ و مدال تیم ها اهداشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار