نسل جدید را با فلسفه انقلاب آشنا کنیم

اردبیل (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت کار مهم و ارزشمند در این مقطع آشنایی نسل جدید با فلسفه انقلاب و پیروزی در مقاطع مختلف است.

کد مطلب: ۱۳۵۶۵۷۷
لینک کوتاه کپی شد
نسل جدید را با فلسفه انقلاب آشنا کنیم

آیت‌الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در دیدار با فرزندان و همسران شهدای شاغل در آموزش و پرورش در مصلای اردبیل اظهار کرد: ماه ضیافت الهی را در پیش داریم و شایسته است از این فرصت خودسازی بهره برده و زمینه رشد و تعالی روحی و معنوی را فراهم کنیم.

وی به تقدیم هزاران شهید، جانباز و تلاش ایثارگران در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: باید نسل امروز بدانند که چرا ما این همه هزینه سنگین پرداخت کردیم تا راه و مسیر را هموار کرده و با گذر از تحریم‌ها، تهدیدها و جنگ مستقیم بر دشمن غلبه کنیم.

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: دشمنان ما سنگین‌ترین حصار اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، علمی، رزمی و… را علیه انقلاب اسلامی تدارک دیدند و آنچه که می‌تواند ما را از این تنگنای سخت عبور دهد استقامت مردم، حضور و پشتیبانی آنها از نظام اسلامی است.

عاملی افزود: دشمن با محاصره کامل تکنولوژی‌ها ناجوانمردانه علیه انقلاب اسلامی هجمه سنگین وارد کرده و تلاش می‌کند تا همچنان در حوزه‌های مختلف ایران اسلامی را تحریم کند اما غافل از اینکه این ملت اراده‌ای مستحکم و برتر دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: شهدای ما در سلوک اجتماعی همراه با عقلانیت و کمال انقطاع، علقه‌ها را شکسته و به وظیفه سنگین خود که همان ایجاد فضای آرام و امن در کشور است، دست پیدا کنند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: متأسفانه دشمن با استفاده از خلأ جهاد تبیین در سال‌های گذشته سعی کرده تا بدترین تخم بی‌اعتمادی، نفاق و دودستگی را در جامعه ما پراکنده کرده و به اهداف خود دست پیدا کند.

عاملی بیان کرد: دشمن امروز با قلب حقایق سعی دارد تا ظرفیت نیروی انسانی کشورمان را در مسیر هدررفت و هرز قرار دهد و به نوعی از اقتدار و عظمت این ملت بکاهد.

وی شهدا را عالم و آگاه به مسائل و تحولات جامعه برشمرد و اظهار کرد: کار ما در مقطع کنونی آشنایی نسل جدید با فلسفه انقلاب است تا بدانند انقلاب اسلامی با مقابله عقلانی سعی کرده تا دشمنان غرب و شرق را به نقطه تسلیم بکشاند.

امام جمعه اردبیل اعتراف خود آمریکایی‌ها را در مورد ابهت و عظمت ایران یادآور شد و تصریح کرد: آمریکایی‌ها معترفند که مرکز صدور گستاخی‌ها به سران آمریکا و نظامیان آنها، ایرانیان هستند چرا که در دهه‌های اخیر انقلاب اسلامی به بسیاری از کشورها جرأت آن را داده تا در مقابل امپریالیسم غرب بایستد.

عاملی ضرورت آموزش و آگاهی‌بخشی مربیان پرورشی و تربیتی را در مدارس به تناسب نیاز دانش‌آموزان یادآور شد و گفت: نباید هیچ ترسی از تضارب آرا و گفت‌و گو داشته باشیم بلکه بهتر است بدحجاب‌ها در کنار باحجاب‌ها دیدگاه‌های خود را مطرح کرده و نظر درست مورد توجه قرار گیرد.

در این مراسم که به همت اداره کل آموزش و پرورش و نواحی ۱ و ۲ اردبیل برگزار شد، ۲ تن از فرزندان شهدا نیز با اشاره به حساسیت سنگر تعلیم و تربیت و اهمیت صیانت از مجموعه آموزشی و پرورشی، خواستار تدابیر مسئولان در تربیت نسلی شایسته و عزتمند شدند.

در این مراسم به همت خانواده‌های شهدا به ویژه فرزندان و همسران آنها لوح سپاس تقدیم امام جمعه اردبیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار