رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان خبر داد:

تداوم فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و پرورشی مدارس سمپاد تا روزهای پایانی سال

تهران (پانا) - متن پیام رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان در خصوص تداوم فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و پرورشی مدارس سمپاد مطابق اطلاعیه‌های صادره از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام شد.

کد مطلب: ۱۳۵۶۰۰۳
لینک کوتاه کپی شد
تداوم فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و پرورشی مدارس سمپاد تا روزهای پایانی سال

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان؛ متن پیام الهام یاوری به شرح زیر است:

دانش‌آموزان عزیز سمپادی و مدیران، معاونان و دبیران محترم مدارس سمپاد

در آخرین هفته‌­ها و روزهای منتهی به پایان سال ۱۴۰۱، خدمت تمامی معلمان، مدیران، معاونان و عوامل آموزشی-پرورشی و همچنین دانش‌آموزان عزیز و دوست‌­داشتنی مدارس استعدادهای درخشان عرض سلام و ادب و احترام دارم و پیشاپیش حلول سال نو خورشیدی را خدمت همگی شما و خانواده بزرگ سمپاد تبریک عرض می ­کنم.

مطمئناً پویایی امروز جریان آموزشی و پرورشی، موفقیت‌­های ستودنی دانش‌آموزان سمپاد در آوردگاه­‌های علمی و رویدادهای مختلف تربیتی و مشارکت روزافزون آنان در برنامه­‌های متنوع سمپاد مرهون تلاش­‌ها، زحمات و همدلی تمامی همکاران خانواده بزرگ سمپاد و البته فهم و درک و تیزبینی دانش‌آموزان عزیز است.

در سایه این درک عمیق و ستودنی، امروز شاهد استقبال خوب اولیاء و خانواده‌­های دانش‌آموزان از برنامه­‌های سازمان و حضور گسترده دانش‌آموزان در فعالیت­‌های آموزشی و در نتیجه جریان­‌یافتن فرایندهای پژوهشی مستمر در کالبد مدارس، رونق‌­گرفتن کارسوق‌­های محبوب مدارس، المپیادهای مختلف علمی و ورزشی و جشنواره­‌ها و مسابقات قرآنی، هنری و ادبی هستیم.

به­‌منظور تداوم این جریان رو به­ جلو و با تأکید بر اهمیت و نقش اساسی نظم و مقررات در استقرار و اجرای صحیح برنامه‌­های آموزشی و دستیابی به اهداف قصدشده در برنامه درسی ملی مطابق تقویم زمانی ابلاغی، حضور دانش‌آموزان و همکاران در مدارس تا آخرین روز تعیین‌­شده مطابق اطلاعیه­‌های صادره از سوی وزارت آموزش و پرورش، مورد انتظار سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان است.

انتظار دارد مدیران مدارس ضمن عنایت کافی به این امر، اهتمام لازم را در اجرای مقررات ابلاغی از سوی وزارت آموزش و پرورش در این خصوص داشته باشند.

موفق و مؤید باشید

یاوری، رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار