مدیر سازمان دانش‌آموزی استان سیستان و بلوچستان:

رسالت سازمان دانش‌آموزی، تربیت اجتماعی دانش‌آموزان است

زاهدان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان سیستان و بلوچستان گفت رسالت اصلی و اساسی سازمان دانش‌آموزی تربیت اجتماعی دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۳۵۵۷۲۷
لینک کوتاه کپی شد
رسالت سازمان دانش‌آموزی، تربیت اجتماعی دانش‌آموزان است

حسین کیخا در دیدار با مسئول بسیج رسانه استان که در محل سازمان دانش آموزی استان و با حضور دانش آموزان فعال خبرگزاری پانا استان برگزار شد، گفت: دانش آموزان خبرگزاری پانا سیستان و بلوچستان، دانش آموزانی خلاق، پرتلاش و با همت هستند که در مواردی صدا و سیمای استان می‌تواند از ظرفیت های این دانش آموزان استفاده کند.

وی افزود: ظرفیت دانش آموزان پانای سیستان و بلوچستان به مرحله ای از رشد تخصصی رسیده است که می توانند در حوزه های مختلف جامعه نقش آفرینی کنند.

مدیر سازمان دانش آموزی استان با اشاره به برگزاری سه دوره تخصصی ویژه دانش آموز خبرنگاران استان، خاطرنشان کرد: تعامل بین دستگاهی به منظور توانمندسازی بیش از پیش دانش آموزان خبرنگار با برگزاری دوره های تخصصی توسط بسیج رسانه استان، یکی از مهم ترین اهداف برگزاری این جلسه است.

در ادامه این جلسه پوریا یاسینی، مسئول بسیج رسانه استان سیستان و بلوچستان نیز با اشاره به اینکه رسالت اصلی خبرنگاران بیان واقعیت هاست، اظهار کرد: شناسایی علایق و استعدادهای دانش آموزان در زمینه های مختلف رسانه اهمیت بسیاری دارد.

وی افزود: هدف از برگزاری این نشست شناسایی علایق و استعدادهای دانش آموزان در زمینه های خبرنگاری، مجری گری، آموزش تدوین و...است.

یاسینی در پایان خاطرنشان کرد: به زودی برای دانش آموزان پانا در زمینه های مختلف دوره های تخصصی برگزار می شود تا با توجه به علایق و استعدادهای خود در زمینه های مختلف پیشرفت کنند.

دانش آموز خبرنگار: هلیا اصغری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار