رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد:

درخشش دانش‌آموزان طرح شاهد اصفهان در جشنواره جایزه ملی ایثار

اصفهان (پانا) - رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت بیشترین تعداد دانش‌آموزان حائز رتبه‌های اول تا سوم در هفتمین جشنواره جایزه ملی ایثار از استان اصفهان بوده است و در مجموع استان اصفهان موفق به کسب رتبه اول در بخش دانش‌آموزی شد. 

کد مطلب: ۱۳۵۵۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش‌آموزان طرح شاهد اصفهان در جشنواره جایزه ملی ایثار

مرضیه ذاکری رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران این اداره کل در خصوص هفتمین جشنواره جایزه ملی ایثار اظهار کرد: هفتمین جشنواره جایزه ملی ایثار با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، وزیر بهداشت و مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش و رؤسای ادارات شاهد تعدادی از استان‌های کشور برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری هفتمین جشنواره جایزه ملی ایثار در محل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران، ابراز کرد: دانش‌آموزان طرح شاهد استان اصفهان بیشترین تعداد رتبه را در بخش دانش‌آموزی این جشنواره کسب کردند.

ذاکری با اشاره به درخشش دانش‌آموزان اصفهانی در این جشنواره عنوان کرد: بیشترین تعداد دانش‌آموزان حائز رتبه‌های اول تا سوم از استان اصفهان بوده است و در مجموع استان اصفهان موفق به کسب رتبه اول در بخش دانش‌آموزی شد.

رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان یادآور شد: هفتمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار با تعامل، مشارکت و همکاری دستگاه‌های آموزشی عضو طرح شاهد شامل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت آموزش‌وپرورش، دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه باهدف ارزیابی سالیانه دستاوردها و نتایج طرح شاهد در هر دستگاه و افزایش تحرک و نشاط تحصیلی در میان جامعه هدف طرح شاهد برگزار شد.

گفتنی است، افراد مجاز به شرکت در جشنواره، دانشجویان، طلاب و دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر از میان همسر و فرزندان شهدا، آزادگان، جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آنان بوده‌اند که از طریق ستادهای شاهد و ایثارگر مراکز آموزشی و آموزش و پرورش محل تحصیل خود اقدام کرده و بر اساس شاخص‌های اختصاصی هر دستگاه آموزشی، کمیته‌های علمی و داوری، نفرات برتر انتخاب و به دبیرخانه جشنواره مستقر در بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار