معاون عمرانی فرمانداری تهران خبر داد؛

آمادگی کمیته‌های ستاد خدمات سفر نوروز ۱۴۰۲ تهران

تهران (پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی از آمادگی کمیته‌های ستاد خدمات سفر ویژه نوروز ۱۴۰۲ شهرستان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۵۳۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی کمیته‌های ستاد خدمات سفر نوروز ۱۴۰۲ تهران

به گزارش فرمانداری تهران، سعید بشیری با اشاره به برگزاری جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه نوروز سال ۱۴۰۲ با حضور رفیعی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، زهرا بابایی رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان تهران، امیر قاسمی رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران، قربانی مسئول روابط عمومی فرمانداری تهران و دیگر اعضای ستاد در محل فرمانداری تهران گفت: همه دستگاه های اجرایی باید نسبت به برنامه ریزی، ارائه خدمات و اجرای برنامه های مختلف بر اساس شرح وظایف اقدام نموده و گزارش جلسات تخصصی کمیته ها را به فرمانداری منعکس کنند.

وی هماهنگی میان دستگاه های عضو ستاد در اجرایی شدن برنامه ها در انجام وظایف خود در جهت ارائه خدمات به مسافرین در ایام نوروز را ضروری دانست و بر آمادگی کمیته‌های ستاد شهرستان تاکید کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران، افزود: اعضای کمیته‌های ستاد خدمات سفر برای هماهنگی با دستگاه‌های ذیربط ضمن تهیه لیست کشیک و ارسال آن به دبیرخانه ستاد، تمهیدات لازم را در ارائه خدمات‌ مناسب به مسافران ورودی در نظر بگیرند.

رفیعی معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران نیز در این جلسه ضمن تاکید بر فعال نمودن کمیته های تخصصی ستاد خدمات سفر، ایجاد امکانات و خدمات رفاهی در ایام نوروز را از اولویت های اصلی ستاد خدمات سفر عنوان کرد.

وی اجرای متناسب برنامه ها متناسب با ماه مبارک رمضان، ظرفیت سازی اسکان در شهر تهران، برپایی نوروزگاه در تمامی اماکن تاریخی و فرهنگی، تولید نقشه های گردشگری، ایجاد تخفیفات اماکن اقامتی، پذیرایی و تفریحی، افزایش ساعات موزه ها، برگزاری تورهای تهران گردی و برگزاری مسابقات مختلف را از جمله اقداماتی خواند که در دستور کار ستاد خدمات سفر شهرستان تهران قرار دارد.

سپس امیر قاسمی رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران نیز با اشاره به مجموعه ای از اقدامات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با "شعار بهار ایران" افزود: برنامه های شهرداری تهران در این زمینه جمع بندی و هماهنگی های لازم صورت گرفته و به طور مثال در خصوص تغییر ساعات کاری موزه های شهرداری تهران برای استفاده بهتر شهروندان و ایجاد فضای اسکان برای مسافرین نوروزی تصمیماتی اتخاذ گردیده است.

در ادامه دستگاه های عضو ستاد آخرین اقدامات و فعالیتهای صورت گرفته در زمینه ارائه خدمات در ایام نوروز به مسافران و شهروندان تهران را ارائه کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار