همزمان با هفته احسان و نیکوکاری انجام می‌شود

بهره‌برداری از ۵۰۰۰ طرح اشتغال مددجویی در زنجان

زنجان(پانا)-معاون اشتغال کمیته امداد استان زنجان گفت در راستای زمینه سازی برای درآمدزایی و اشتغال به کار جامعه هدف کمیته امداد استان ، ۵۰۰۰ طرح اشتغالزایی در استان زنجان به بهره‌برداری می‌رسد.

کد مطلب: ۱۳۵۳۶۱۲
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌برداری از ۵۰۰۰ طرح اشتغال مددجویی در زنجان

رزاق بازرگان، معاون اشتغال کمیته امداد استان زنجان با اشاره به برنامه‌ریزی این نهاد برای بهره‌برداری از ۵ هزار فرصت شغلی همزمان با هفته احسان و نیکوکاری اظهار کرد: برای ایجاد این تعداد فرصت شغلی از ظرفیت راهبران شغلی، کاریابی، کارآفرینان حرفه‌ای، خیرین کارآفرین و جهادگران کارآفرین هم استفاده شده است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد در راستای توانمندسازی مددجویان تحت حمایت واقشار نیازمند در بخش های مختلف خدمت رسانی می کند، افزود: اشتغال وکار آفرینی یکی از ارکان مهم توانمندساز برای کاهش آسیب های اجتماعی وریشه کنی فقر و محرومیت وهمچنین ایجاد درآمد پایدار است که به عنوان یکی از اولویت های اصلی این نهاد با جدیت دنبال می شود .

بازرگان افزود: با استفاده از همین ظرفیت‌ها و رویکرد توانمندسازی خانواده‌های عزیز تحت حمایت از ابتدای امسال تاکنون قریب به ۵ هزار فرصت شغلی در قالب (کاریابی، اجرای طرح‎های اشتغال خرد و خانگی، استفاده از ظرفیت کارآفرینان) برای مددجویان عزیز تحت حمایت کمیته امداد ایجاد همزمان با دهه فجر به بهره برداری می رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار